Hej alle!
Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle placere denne her tråd, men here goes!
Jeg har en dejlig baby på 5 mdr
- jeg går hjemme på barsel med ham og det er også hyggeligt.
Men! Jeg er ved at blive vanvittig over "kun" at være herhjemme med ham.
Han er svær at have med ude. Han bliver meget tit ked af det eller helt ulykkelig faktisk. Jeg aner ikke hvad det er der sætter det i gang. Måske er han sensitiv eller en "high need baby", måske tackler jeg ham forkert når vi er ude, jeg ved det ikke.
Han har i meget lang tid ikke ville være i barnevogn, bæresele eller vikle - men det føles som om det MÅSKE er ved at vende
men det er også en af grundene til at det er svært at have ham med rundt i bus eller ude i byen og den slags.
Efter flere dårlige oplevelser må jeg indrømme at jeg er ved at miste modet på at tage ham med ud. Samtidigt har jeg så dårlig samvittighed over at vi ikke "går" til noget her i barslen. Jeg kan fx slet ikke overskue babysvømning eller lignende med en skrigende baby! (Han kan ikke lige trøstes og jeg kan ikke amme - så ingen trøstebabs, desværre!)
Han sover kun 25-35 min ad gangen om dagen, så det der med at tage på café og hygge mens han sover i barnevognen er desværre heller ikke muligt.
Jeg er nok slem til at sammenligne min baby med andres og skal arbejde med at acceptere at han ikke er som de andre men det er dælme hårdt!
Nogle der kender til problematikken, har gode råd eller dejlige historier om at det pludseligt vender og man får sit sociale liv tilbage? (Snart!)
På forhånd tak 
Anmeld
Citér