Hvordan fortalte I det til far? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
13 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2016

Anonym trådstarter

Hej piger ☺️

Ja, spm spørgsmålet lyder - hvordan overbragte I så den kommende far den glade nyhed? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Hej piger ☺️

Ja, spm spørgsmålet lyder - hvordan overbragte I så den kommende far den glade nyhed? ��

Min var ganske komisk ! 

Han var lige kommet ud fra badet, og jeg lå i min seng og græd under dynen..  (Havde da lige taget en test).

Han lagde sig ned ved siden af mig og tog dynen af mig.. 

Kiggede bare på ham og sagde han skulle være FAR! 

Ham "Hvorfor græder du så???" 

Mig "Fordi jeg er SÅ glad...." 

Anmeld Citér

23. april 2016

Mynewlife

Manden lagde inde i sengen, imens jeg tissede på pinden. Havde købt dem i hemmelighed.. 

Råbte så kort tid efter: Jeg tror sku vi har ramt ægget 

Vi havde forsøgt i 11 måneders tid :-)

Og i dag er jeg 31+4! 

Anmeld Citér

23. april 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg kan ikke huske hvordan jeg fortalte det til min søns far...

men med min datters far havde jeg tænkt mig at fortælle ham det på en eller anden sjov måde dagen efter at jeg havde testet, (jeg testede om aften, og han havde lukkevagt i Netto), men vi var løbet tør for tandpasta så jeg var nødt til at gå i Netto - og så kunne jeg ikke lade være med at smile stort da jeg så ham... 

Anmeld Citér

23. april 2016

EnNyVerden

Første gang havde jeg købt bogen "du skal være far", hvilket først undrede ham lidt - hvorefter han sagde ; allerede!?!?  det endte desværre i en abort... Anden gang havde jeg taget en tvivlsom test og var derfor lidt afventende - men kæresten får så sagt noget med "du er jo nok gravid" - hvortil jeg bare smiler og siger ja!  

Anmeld Citér

23. april 2016

Soonmom

Min kæreste har mere styr på min cyklus end jeg selv,  så ham kan jeg ikke overraske 

Anmeld Citér

24. april 2016

hautecouture

Mellem jul og nytår var jeg på besøg hos mine forældre i et par dage. Var allerede et par dage over tid da jeg kom derned, men havde ikke styr på det - havde haft det lidt underligt (små kvalme) i et par dage om morgenen, men slog det hen.. Om morgenen hvor jeg skulle hjem igen om eftermiddagen var kvalmen det igen og pludselig slog det mig; det var en uge siden jeg skulle have haft mens - så jeg sneg mig på apoteket og købte en test. Bragende positiv. Tog toget hjem og eftermiddagen. Kæresten havde lavet aftensmad og da vi sad ved bordet og jeg gjorde klar til at sige det, begyndte jeg at grine helt ukontrolleret...

ham: hvad er det der er så sjovt?

mig (prøver at holde ige): ikke noget, det er bare fordi ... (griner igen)

ham (smiler): hvad er det?

mig: du skal være far

ham: (store øjne og åben mund) Det gik sateme hurtigt!

mig (nu græder jeg i stedet for): jaa

ham: nåårh, skal du have et kram?

mig (hulkende): jaaaa

Anmeld Citér

24. april 2016

Bebe89

Det var min kæreste der spurgte om jeg ikke snart skulle tage en test. Vi havde prøvet i 5 mdr. Han lavede frokost og jeg gik ud og tissede på pinden, som viste positiv, så jeg smækkede døren op, løb ud i køkkenet og fik et kæmpe kram og kys. 

Så der var ikke så meget at fortælle/overraske ham med da han jo nærmest stod og ventede 

Anmeld Citér

24. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger ☺️

1 gang lagde jeg 3 graviditets teste foran ham da han Kim hjem fra arbejde 

2 gang 6 mdr efter første var født fik han en chok opringning omkring det 

Anmeld Citér

24. april 2016

Krydserfingre

Jeg var vågnet super tidligt og have taget testen midt tidig morgen og da den så viste positiv råbte jeg "jeg er gravid igen!" lige ind i hovedet på en tømmermænds ramt søndags brandert han vågnede hurtigt!  

Nu er jeg 30 uger henne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.