Eksperthjælp: Lille baby i 24+2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2016

lillespir26

Jeg er gravid 36+4 vores vejer 2270g og er minus 21,9% hun kommer ud op mandag men alle dem jeg snakker med siger at det skal nok blive en sund,rask og frisk pige vi får i armene så bare roligt det kan nå at rette sig ellers får du måske bare små børn uden det har betydning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2016

M (:

rikkeivalo skriver:

Hvor dejligt hun har det godt, det er da en flot vægt hun har nu, jeg har selv en pige på næsten 3, der vejer knap 11 kg, hun vejede 3450 g ved fødslen...

God weekend til dig 

Ja, så er min datter godt i stand i sammenligning..

Men tror bare jeg får lange børn; min søn er lige fyldt 3 år og han er 100 cm og 16 kg. Han startede også ud som en lille fyr på 2725 gram og 49 cm. 

Anmeld Citér

22. april 2016

Rtjm05

M (: skriver:

Ja, så er min datter godt i stand i sammenligning..

Men tror bare jeg får lange børn; min søn er lige fyldt 3 år og han er 100 cm og 16 kg. Han startede også ud som en lille fyr på 2725 gram og 49 cm. 

Det er i hvert fald rart at vide at et lille barn ved fødslen, ikke er ensbetydende med vægtproblemer fremover 

Anmeld Citér

22. april 2016

M (:

rikkeivalo skriver:

Det er i hvert fald rart at vide at et lille barn ved fødslen, ikke er ensbetydende med vægtproblemer fremover 

Nej, det behøver bestemt ikke have en sammenhæng. Min datter tog 1 kg på og voksede 5 cm HVER MÅNED de første 5 måneder af sit liv (på 100% amning) 

Anmeld Citér

22. april 2016

Rtjm05

M (: skriver:

Nej, det behøver bestemt ikke have en sammenhæng. Min datter tog 1 kg på og voksede 5 cm HVER MÅNED de første 5 måneder af sit liv (på 100% amning) 

Dejligt at høre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.