er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2016

FrkLarsen

Anonym skriver:

Den er da overhovedet ikke usynlig! Prøv at se min test fra 3+6 som er indenfor tid 

Kan godt ane en enormt Utydelig nr 2, men måske du er en af dem der tester positiv senere end forventet mens 

Jeg krydser alle 10 fingre og tæer for dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2016

Lilott

Anonym skriver:

Lyder ikke til jeg har oddsene med mig så når jeg har testdag imorgen 

Den her gang testede jeg først positiv 4 dage over tid. Og der startede det også bare som en meget svag streg. 

Jeg krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

22. april 2016

VN

Anonym skriver:

Vi har forsøgt i snart 4 år... Tror aldrig jeg har prøvet at få en skyggestreg før? 

Kan man godt lave streger efter tid som er SÅ tydelige?? Der var også en svag streg/skygge inden for tid men slet ikke så tydelig som den der ? 

Jeg kan sagtens se den! Synes den har en fin svag lyserød farve, så jeg tror da den er der skyggestreger har vidst ikke farve i, men er mere sådan "grålige", farven kommer da kun ved hcg 

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

VN skriver:

Jeg kan sagtens se den! Synes den har en fin svag lyserød farve, så jeg tror da den er der skyggestreger har vidst ikke farve i, men er mere sådan "grålige", farven kommer da kun ved hcg 

Testen var negativ idag og har haft blod i crinonen nu her. Så desværre dog ingen mens smerter eller blødning ellers. Indtil videre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.