er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.959 visninger
13 svar
2 synes godt om
21. april 2016

Anonym trådstarter

Vi har forsøgt i snart 4 år... Tror aldrig jeg har prøvet at få en skyggestreg før? 

Kan man godt lave streger efter tid som er SÅ tydelige?? Der var også en svag streg/skygge inden for tid men slet ikke så tydelig som den der ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Vi har forsøgt i snart 4 år... Tror aldrig jeg har prøvet at få en skyggestreg før? 

Kan man godt lave streger efter tid som er SÅ tydelige?? Der var også en svag streg/skygge inden for tid men slet ikke så tydelig som den der ? 

Sys nu den ser positiv ud. Hvor langt er du henne hvis det er? ellers ta en igen om 2 dage, så skulle den gerne være tydeligere 

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Sys nu den ser positiv ud. Hvor langt er du henne hvis det er? ellers ta en igen om 2 dage, så skulle den gerne være tydeligere 

Ja men den på billedet er taget efter tid. Jeg kunne godt ane noget indenfor tid men den blev klart tydelig efter tid  ved jo godt at teste efter tid ikke gælder. Men har aldrig før fået noget der ligner en streg på nær den ene gang jeg var gravid. Jeg rammer testdag imorgen så troede egentlig at den ville være tydeligere 

Anmeld Citér

21. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Ja men den på billedet er taget efter tid. Jeg kunne godt ane noget indenfor tid men den blev klart tydelig efter tid  ved jo godt at teste efter tid ikke gælder. Men har aldrig før fået noget der ligner en streg på nær den ene gang jeg var gravid. Jeg rammer testdag imorgen så troede egentlig at den ville være tydeligere 

Ja man skulle tro den ville være tydligere og komme indenfor tid.. Hmm? Jeg har oplevet to gange før, at få en utydelig streg efter tid ligesom din på samme test og der var jeg ikke gravid. Men håber da for dig at du er 

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Ja man skulle tro den ville være tydligere og komme indenfor tid.. Hmm? Jeg har oplevet to gange før, at få en utydelig streg efter tid ligesom din på samme test og der var jeg ikke gravid. Men håber da for dig at du er 

Lyder ikke til jeg har oddsene med mig så når jeg har testdag imorgen 

Anmeld Citér

21. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Lyder ikke til jeg har oddsene med mig så når jeg har testdag imorgen 

Du kan jo også være en der bare danner langsomt HCG vi er jo ikke ens  

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Du kan jo også være en der bare danner langsomt HCG vi er jo ikke ens  

Det tør jeg slet ikke håbe på nu 

Anmeld Citér

21. april 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Altså man siger jo at efter tid ikke gælder. Men på den anden side, så kommer der jo heller ikke en streg hvis hormonet ikke er til stede. 

Prøv at tage en ny i morgen med morgenurin

Anmeld Citér

21. april 2016

FrkLarsen

Anonym skriver:

Jeg kan godt se 2 streger.  

Jeg testede 3+2 og den så lige sådan ud. Tog e mere 4+0 og den blev bragende positiv med det samme  vedlægger lige et billede af min 3+2 test  

Den er næsten usynlig 

Kram og krydsede fingre herfra 

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Jeg kan godt se 2 streger.  

Jeg testede 3+2 og den så lige sådan ud. Tog e mere 4+0 og den blev bragende positiv med det samme  vedlægger lige et billede af min 3+2 test  

Den er næsten usynlig 

Kram og krydsede fingre herfra 

Den er da overhovedet ikke usynlig! Prøv at se min test fra 3+6 som er indenfor tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.