juhuu.. julen er på vej;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2009

4xGreve

4kløver skriver:

Jeg ønsker at familien kan holde jul sammen uden der kommer for mange grå hår

åh så enig...

Men både manden og jeg ønsker os gave-kort til en tandlæge

Også ønker jeg mig en skoletaske, sengetøj til Daniella + en junior pude, og nogen praktiske ting som f.eks bordskåner, gryde lapper, og gavekort til frisøren og gavekort til f.eks babysam, H&M mm....

Manden ønsker sig ww-spil eller gavekort til forskkelige steder hvor de har stort udvalg af wiispil...

Også ønsker vi os self. også penge...

Vil dog godt sige at jeg ikke glæder mig til julen, glæder mig kun til at få den overstået...
Er personlig ikke den store tilhænger af julen og alt det der familie samlig/"hygge" noget der... Kun gaverne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

AstridM

Jeg har arbejdet på at få mit firmas julegave/gavekalender pakker samlet og lavet siden august så jeg er ved at være lidt træt af jul allerede.

Alligevel glæder jeg mig rigtig meget til at skulle sælge gavekalendre og se at der forhåbentlig kommer sne. (som om det sker i december)

Jeg ønsker mig en god babysitter så jeg kan være børnefri i 5 timer bare en gang på 3 år, jeg ønsker mig tøj, en juicer, og godt helbred og fred på jorden

Og at jeg kan få mit lille firma til at køre så vi kan leve af det.

Anmeld

26. september 2009

Vingummien

Ej det må du slet ikke spørge om, jeg er en af de typer der først ved hvad jeg ønsker mig dagen efter juleaften hehe

Anmeld

26. september 2009

Jordbærpigen

suanne85 skriver:

Ej det må du slet ikke spørge om, jeg er en af de typer der først ved hvad jeg ønsker mig dagen efter juleaften hehe

Så må du jo have en masse ønsker fra sidste jul

Anmeld

26. september 2009

Vingummien

Jane84 skriver:

Så må du jo have en masse ønsker fra sidste jul

Haha ja det er rigtig men kan jo ikke huske dem

Anmeld

26. september 2009

Becks

Jeg oensker mig Manden i mit liv og en lille bebs

Anmeld

26. september 2009

M.O.A.R.

jeg ønsker mig gavekort til diverse butikker..
og vores MD scanning ligger i starten af december, så ønsker det hele går godt!

Anmeld

26. september 2009

frk Jensen

Jeg ønsker mig den fulde forældremyndighed over Marcus.. Det ville være den ultimative bedste gave EVER!

Tøj, gavekort osv som jeg altid ønsker mig.. Men også en digital køkkenvægt og en ny håndmixer..

Anmeld

26. september 2009

Pige2009

Jane84 skriver:

Ja nu kan vi jo snart ikke komme udenom.. julen er kun nogle måneder væk.. hvad ønsker I jer i år?

Har egentlig ingen specielle ønsker andet end en lille sund og rask baby  Derudover glæder jeg mig enormt til at købe gaver til familie og venner og se deres reaktion, når de åbner dem.

Linda 38+0

Anmeld

26. september 2009

Jordbærpigen

Linda2009 skriver:

Har egentlig ingen specielle ønsker andet end en lille sund og rask baby  Derudover glæder jeg mig enormt til at købe gaver til familie og venner og se deres reaktion, når de åbner dem.

Linda 38+0

Det er da også super dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.