juhuu.. julen er på vej;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. september 2009

Jordbærpigen

Ja nu kan vi jo snart ikke komme udenom.. julen er kun nogle måneder væk.. hvad ønsker I jer i år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Guldet

Ja der er ikke lang tid til.. glæder mig helt vildt! ved ikke hvad jeg ønsker mig.. Men glæder mig helt vildt til at holde den første jul med vores datter... og blot 4 dage efter juleaften.. blir min skat 1 år.. wow.. synes min lille pige bliver SÅ stor

Anmeld

26. september 2009

otlitrom

En baby
Nej, det får jeg nok ikke..
Men nogle gode bøger, en ny tlf., billetter til U2, hvis vi ikke selv får fat i dem.. Tøj, Flora Danica-smykker, parfume... Lækre ting til MIG! Har fået praktiske ting i flere, og det gider jeg ikke mere...

Anmeld

26. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ønsker mig en ekstra scanning af mavsen   Og selvfølgelig stuff til bejsen

Anmeld

26. september 2009

oo

oh ja, hvor jeg dog også ønsker mig en baby...men hvis jeg skal liste nogle realistiske ønsker op må det være Florence and the machines debutplade der står øverst. vi gir normalt ikke julegaver til hinanden eller til andre, men nu faldt jeg lige over en bog om 2. verdenskrig (som Søren ELSKER) den anden dag, så den har jeg købt - og så skal jeg vel også have noget af ham

Anmeld

26. september 2009

vatten

Jeg ønsker mig mest praktiske ting, da jeg forhåbentligt når at flytte sammen med min kæreste inden, og vi sikkert mangler en masse

Anmeld

26. september 2009

FrkC

Jeg glæder mig oss helt vildt!!! Elsker julen og alt hva der medfølger  
Uuh, hva jeg ønsker mig.. Helt ærligt så er det nok den eneste ting jeg ik rigtig har skænket en tanke endnu.. Snakker konstant om juletræ og julepynt, men er ik helt kommet til gaverne endnu..

Jo self en baby, Meen det ska da vist gå ualmindelig stærkt hvis det ska nåes, så jeg ønsker mig at blive gravid.. Kunne oss godt bruge en vinreol.. Håhå.. Nu kom jeg jo til at tænke på gaverne Ih altså hvor jeg glæder mig..

Anmeld

26. september 2009

4kløver

Jeg ønsker at familien kan holde jul sammen uden der kommer for mange grå hår

Anmeld

26. september 2009

Jordbærpigen

4kløver skriver:

Jeg ønsker at familien kan holde jul sammen uden der kommer for mange grå hår

Dejligt ønske Det er vidst vores alles ønske, mere eller mindre.. Synes det kan være svært at tilgodese alle i julen..

Anmeld

26. september 2009

Diana...

Gavekort til idemøbler   Er det svære faldet for en sofa til en PÆN sjat penge hmm øv øv så det er gavekort fra hele familien både til jul og i fødselsdags gave så skal vi nemlig ikke give så meget selv hi hi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.