45 min på job ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2016

drabo

Profilbillede for drabo

Man må jo afveje hvad man får og hvad man mister, men som mange skriver 45 min ikke unormalt.

det kommer vel an på om i kan se hverdagen fungere og om i vinder noget på at flytte.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg har altid haft mellem 60 og 90 min. Til mine jobs

Anmeld Citér

21. april 2016

Sujan

Her har vi begge over en time til arbejde.. Så kunne jeg sikkert godt finde på...

Anmeld Citér

21. april 2016

Steffecph

Jeg synes på ingen måde 45 minutter på arbejde er meget. Jeg har aldrig haft mindre. 

Lige pt bruger jeg 2 timer på at komme i skole hver vej ;-)

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym8200

Anonym skriver:

Ville i flytte til en by der boede 45

min væk fra jeres mands arbejde ? 

Altså min man arbejder i Skanderborg som slagter på en fabrik og om dagen arbejder han i Randers da han er selvstændig Så vi blir sku stadig i Århus 

Anmeld Citér

21. april 2016

Rauw

Har 1 time og 15 min transport med det offentlige + skift og gå ben. Og når jeg ikke lige den bus eller det tog, så er der 30 min ekstra tid hvor jeg skal vente. Indimellem er det en kamp at få det til at hænge sammen med at hente og bringe børn også.  Så 45 min lyder ikke slemt. 

Anmeld Citér

21. april 2016

Bshizzle

Jeg kunne sagtens overleve med 45 min transport. 

- Har dog endnu ikke haft. Max 30 min. 

Men det hele skal bare passe ind i at jeg kan nå at aflever børn om morgen og hente igen, da min mand ikke kan rykke hans tider pga han har flere Jobs.  

Så hvis alt dette kunne passe ind i jobbet, så ville jeg ikke sige Nej til det. 

Anmeld Citér

21. april 2016

modesty

Ville i flytte til en by der boede 45

min væk fra jeres mands arbejde ? 

Det kommer an på hvad det kommer til at betyde for jeres hverdag. Længere institutionstider til børnene? Så ville jeg sige nej tak. 

Jeg tænker at det under alle omstændigheder må betyde i hvert fald en times mindre familietid for far - hver dag.

Disse faktorer ville veje meget højt på min vægtskål - i negativ retning. Herhjemme er der nul transporttid til arbejde og børnehaven ligger på den anden side af gaden. Jeg elsker at al min fritid går med mit barn - ikke med transport.

Men alt handler jo om prioriteringer. Der skulle dog ekstremt tunge argumenter til at jeg ville sige ja til så stor en øgning i transporttid.

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det kommer an på hvad det kommer til at betyde for jeres hverdag. Længere institutionstider til børnene? Så ville jeg sige nej tak. 

Jeg tænker at det under alle omstændigheder må betyde i hvert fald en times mindre familietid for far - hver dag.

Disse faktorer ville veje meget højt på min vægtskål - i negativ retning. Herhjemme er der nul transporttid til arbejde og børnehaven ligger på den anden side af gaden. Jeg elsker at al min fritid går med mit barn - ikke med transport.

Men alt handler jo om prioriteringer. Der skulle dog ekstremt tunge argumenter til at jeg ville sige ja til så stor en øgning i transporttid.

Min mand arbejder på nat hold, og jeg er selvstændig derhjemme. Men vi har valgt et hus kun 25 min væk fra hans arbejde :-)

men du har så ret, hvis vi som familie ville få

mindre tid så havde vi bestemt heller ikk gjort drt eller at børnene sku være en hel dag i institution ;(

Anmeld Citér

21. april 2016

striber

Jeg har før kørt de 45min + på job. Det gik fint her. Jeg fik bearbejdet dagen på vejen hjem, og samtidigt slappet af. Så jeg kunne være mere på når jeg kom hjem. Så for mig var det en god ting  

Men jeg synes nu også det er rart nu når jeg kun har de 25minutter. Men hvis drømmejobbet / hjemmet dukkede op længere væk, ville jeg ikke have imod at køre det længere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.