45 min på job ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
19 svar
2 synes godt om
20. april 2016

Anonym trådstarter

Ville i flytte til en by der boede 45

min væk fra jeres mands arbejde ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Altså nu har jeg 45 min til arbejde så ... Ja 

det er da ikke vildt. Og de fleste skifter oftere arbejde en bolig.

Anmeld Citér

20. april 2016

Fremad

Det kommer virkelig an på mange ting....

Hvad grundlag det rr på mm 

Anmeld Citér

20. april 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Nu har jeg 30 minutter til arbejde hvis jeg tager bilen. Så 15 min. Mere vil ikke gøre nogen forskel her. Det kunne jeg godt finde på : ) 

Anmeld Citér

20. april 2016

Muffinmus

Har jeg selv kørt i 10 år, så ja..

Og min mand gør det nu

Anmeld Citér

20. april 2016

Ploffer

Min mand har en time på arbejde nu...da vi flyttede for 2 år siden havde han kun 10 minutter.

Anmeld Citér

20. april 2016

FrkGranger

Jeg kører pt Ca 35 min, men har før kørt 45-60 min..

Så hvis det passer i familien, med institution tider os så ville jeg

Anmeld Citér

20. april 2016

serinasmor

Det har vi begge 2 som det er lige nu  (eller som det plejer at være ... Er pt sygemeldt og går derefter på barsel )

hvis man for mit vedkommende medregner ventetid - for jeg kører i bus 20-25 min hver vej og går 7-10 minutter fra bussen til job ... Men bussen er sjældent til at regne med når jeg har fri så oftest er der 10-15 minutters ventetid der ... Og om morgenen er en 6årig ikke til at regne med -så her er oftest 5-15 minutters ventetid 

Kæresten har 1 time og har ikke samme problem med ventetid - DSB er mere pålidelige end busselskabet  

Nu har vi lige købt bil og det kommer til at betyde at der er kortere tid på job for kæresten - nu vil kan få 35-40 minutter på Job og er ikke længere afhængig af køreplaner i Jylland (de bliver ikke prioriteret ret højt af DSB under planlægningen) - så det bliver jo en kæmpe luksus for os  

Så det korte og det lange er ja jeg kunne sagtens flytte så der var 45 minutter på Job  - 45 minutter er nemlig slet ikke lang tid

Anmeld Citér

20. april 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Ja. 

Vi bor i en okay stor by, men ingen uddannelses steder. Så jeg har både haft 45 min, 60 min og 40 min med offentligt transport. 

Anmeld Citér

20. april 2016

lineog4

Det kommer an på grunden, 45 minutter er ikke lang transport tid min mand har vist aldrig haft mindre, men hvis man 10 minutter nu og flytter for at få 5 kvm mere så ville jeg nok ikke, men er det fordi I kommer tættere på familie, har råd til hus eller hvad ved jeg så ville jeg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.