Anonym skriver:
Når nu du siger det (har aldrig spekuleret over det før) så slapper jeg faktisk ikk særlig meget af. Altså jeg nyder jo selve sexen rigtig meget og er tændt osv. Men har utrolig meget fokus på "om det er denne gang jeg skal have en orgasme". Og med en ny sexpartner "hvad siger han nu når jeg ikke får en orgasme" mine tanker kredser rigtig meget om udeblivelsen af den.
Og efter der er gået så mange år hvor jeg har tænkt det nok bare var mig så har jeg været flov over det så har bare faket de sidste mange år fordi det var nemmere. Hvor jeg selvfølgelig skulle være åben og snakke med den evt (er single lige for tiden) partner omkring det i stedet.
Bum. 100% sikker på du simpelthen blokerer for dig selv! Jeg er også single og får sjældent orgasme første gang med en ny, simpelthen fordi kvindehovedet ikke kan give slip! "Har jeg nu barberet mig ordentligt?! Synes han jeg ser mærkelig ud nøgen?! Ej, bare jeg nu er stram nok på trods af 2 børn?!"
Haha 
men ja! Det skal du nok arbejde på. Luk øjnene imens, og gør heeeelt som du plejer når du er alene
Anmeld
Citér