Aktiv i 15 år - ingen orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.790 visninger
32 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2016

Anonym trådstarter

Blev lige inspireret af den anden orgasme tråd. Men da man ikk kan være anonym der opretter jeg et nyt da jeg ikk vil have sat ansigt på mig. Er lidt flov og ked over det. 

Jeg er 31 pr, har været seksuel aktiv siden jeg var 16 og har kun fået orgasme med en fyr og sprøjte orgasme med en fyr. 

Sprøjteoegasme bryder jeg mig egentlig ikk rigtig om. Så det generer mig ikke. Men øv hvor er jeg ked af at jeg ikk kan komme under samleje. Alene kan jeg godt uden problemer. Det er g punkts orgasme jeg kan få. 

Men nu læser jeg så en skrive at ikk alle kan få g punkts orgasme under samleje. Hvad er der ellers af orgasmer, måske jeg alligevel har fået uden at vide det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Anonym

Tror da klitorisorgasme er det mest normale?  Er det ikke også det, du oftest får med dig selv?  Jeg tror aldrig, at jeg har prøvet en g punktsorgasme og har aldrig prøvet sprøjte orgasme, men får til gengæld orgasme næsten hver gang - typisk blot ved indirekte berøring af klitoris (f.eks. I missionærstillingen)... 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tror da klitorisorgasme er det mest normale?  Er det ikke også det, du oftest får med dig selv?  Jeg tror aldrig, at jeg har prøvet en g punktsorgasme og har aldrig prøvet sprøjte orgasme, men får til gengæld orgasme næsten hver gang - typisk blot ved indirekte berøring af klitoris (f.eks. I missionærstillingen)... 

Jamen ved det faktisk ikke. For den form for orgasme (hvor hele skeden trækker sig sammen og "pumper") det er den jeg kan give mig selv. Men er vi ikk enige om at det er g punkts orgasme? 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym

En orgasme får skeden, livmoder osv til at trække sig sammen i ryk som du beskriver, både ved g-punkts orgasme og klitorisorgasme. Spørgsmålet er hvor du stimulerer dig når du får orgasme? Oppe i skeden eller udenpå på klitoris? 

For mig er følelsen af orgasmen den samme, den udløses bare forskellige steder. Jeg tror i øvrigt kun jeg har fået 2 g-punkt orgasmer i mit liv. Og jeg skal bruge hånden eller vibrator for at få klitorisorgasme, ville være luksus hvis indirekte stimulation var nok 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

En orgasme får skeden, livmoder osv til at trække sig sammen i ryk som du beskriver, både ved g-punkts orgasme og klitorisorgasme. Spørgsmålet er hvor du stimulerer dig når du får orgasme? Oppe i skeden eller udenpå på klitoris? 

For mig er følelsen af orgasmen den samme, den udløses bare forskellige steder. Jeg tror i øvrigt kun jeg har fået 2 g-punkt orgasmer i mit liv. Og jeg skal bruge hånden eller vibrator for at få klitorisorgasme, ville være luksus hvis indirekte stimulation var nok 

Jamen jeg stimulerer ved udvendig kontakt af klitoris med små hurtige tryk hvis man kan forklare det sådan. Der er ingen penetrering. Har prøvet under samleje også. Men det hjælpe ikke. 

Mer en klitoris og en g punkts orgasme så ikke det samme hvis det føles ens?

Ville jeg godt nok også ønske. Men på en måde mest for fyrens skyld. For han sidder og bliver skuffet bagefter over at han ikk kunne få mig til at komme også bliver jeg flov og føler det er mig der er noget galt med. 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym

Det er faktisk ret normalt ikle at kunne få g punkts orgasme. Langt de fleste kvinder får som dig klitoris orgasme. Så du er helt normal 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er faktisk ret normalt ikle at kunne få g punkts orgasme. Langt de fleste kvinder får som dig klitoris orgasme. Så du er helt normal 

Men får jo aldrig orgasme under samleje. Det er kun ved onani. 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym

Hvis du nu sidder ovenpå ham, så kan du gnide din klitoris mod ham samtidig med, at du stimulerer g-punktet, som er en lille knoplignende ting et par cm oppe i skeden. Husk at give dig helt hen og tænke frækt. 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du nu sidder ovenpå ham, så kan du gnide din klitoris mod ham samtidig med, at du stimulerer g-punktet, som er en lille knoplignende ting et par cm oppe i skeden. Husk at give dig helt hen og tænke frækt. 

Har helt styr på hvor klitoris sidder og hvordan den føles. Kan som sagt uden problemer give mig selv orgasme. Har prøvet under samleje. Men uden resultat. 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym

Ja jeg er nok lidt heldig, at det virker med den indirekte stimulation - det virker bedst hvis jeg er øverst hvor jeg "ligger" ovenpå ham - da der så kommer let berøring af klitoris - og jeg selv kan styre tempo mv...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.