Måske enlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Jeg fik afvide alt hvad der sker hos far kan jeg ikke blande mig i, men at jeg gør det er noget helt andet. Tag i amtet hvis det er du virkelig er bange for der sker noget når bsrnet er hos far. Her kommer min datter hjem med den rødeste numse og ikke mindst skmalæber . Han siger ikke hvad hun har fået, så har taget fag i hans familie rådgiver, som så gerne skulle ordner det. Men tag en snak med faren om hvad han synes i skal gøre med samvær. Min eks tog heller aldrig vores datter men når man står der med barnet, bliver man sku nød til det. 

Bor han selv eller?

Nej vi bor pt sammen, men han skal finde noget andet, tænker det bliver med en kammerat.. Synes bare tanken om at aflevere ens barn hvor der ikke bliver passet ok på det er så hårdt, vil føle det som jeg svigter mit barn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Anonym

kan man svare i en pb? 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

kan man svare i en pb? 

Det er vidst lidt svært når vi begge er anonyme  men du er meget velkommen til at skrive her 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym

Du har desværre ingen indflydelse på hvordan samværet med faren foregår, når far har barnet på samvær. Dvs moren og hvem som helst kan tage sig af barnet. Det er uden for dit indflydelsesområde. 

Overvåget samvær bliver heller ikke bare givet på baggrund af dit ønske. Der skal være temmelig tungtvejende grunde til at de vil tildele det. 

Det lyder surt det jeg siger nu- men Statsforvaltningen er efter min erfaring en katastrofe. Du skal regne med ventetid på adskillige mdr sagsbehandlingstid, gentagne skiftende sagsbehandlere. Jeg har været igennem det på 10'ende år nu. Den verserende sag kører på 1,5 år uden afgørelse!

Set i bakspejlet burde jeg - have været mega egoistisk- og have givet far mindst muligt samvær med vores fælles barn. Det kan jeg ikke lave om på nu. Men Statsforvaltningen har kun gjort vores situation værrer end den var. Fejl på fejl på fejl.

Du kan selv udarbejde en samværsordning sammen med far og få statsforvaltningen til godkende aftalen så den kan tages i fogedretten i fald en af jer ikke overholder aftalen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.