Hej 
Jeg står i den ærgerlige situation at jeg nok ender ud i at være enlig med mit barn.
Hvordan har i andre tacklet det at bryde med faren? Hvordan har jeres børn reageret - min baby er 8 mdr til info. Hvad med økonomisk støtte? Jeg er pt på barsels su. Desuden har jeg det rigtigt svært med tanken om et delebarn, selvfølgelig vil jeg gerne ha far og barn ses, men jeg har dog bange anelser både for samarbejdet, men også samværet, far har aldrig rigtig passet baby og giver lyn hurtigt op eller bliver sur på baby. Han har også en meget rodet fortid og en dårlig side med agressioner og vold. Jeg er bekymret for at hans mor vil passe mit barn når der er samvær, og hun er bestemt ikke en der skal passe mit barn, hun har mishandlet min kæreste som barn og er generelt bare på ingen måde egnet til at se efter børn. Har jeg nogen indflydelse på det når der er samvær? Og hvordan foregår samvær overhovedet, finder vi selv ud af det? Og hvad hvis jeg har eneforældermyndighed, hvordan ser situationen så ud? Findes der steder jeg kan søge råd og hjælp? Tak fordi du læste med, håber der er nogen med råd og vejledning.
Anmeld
Citér