Jeg ville ønske han ville med på festival

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2016

FrkLarsen

Anonym skriver:

Hej.. Jeg skriver da jeg søger gode råd.. Jeg har inviteret min kæreste med på festival sammen med min mor, søster, mors veninde og hendes datter.. Men min kæreste vil ikke med?? Han kan ikke lide druk og festivaller.. Alligevel var vi på Vig sidste år og havde det skægt - men i år vil han ikke.. Det drejer sig om 3 dage ( det gider han ikke gøre for mig) 

er jeg for skrap og nærmest tvinger ham med eller ?? 

Jeg ønsker bare lidt tid og ferie med ham og komme væk fra dagligdagen ... 

Vi har ikke råd til en charter ferie.. �� 

Gode råd til at lokke ham med eller sige til ham så han får lyst ?? Hvordan siger jeg evt på en god måde at jeg ønsker ham med og vil gerne have han gør det for min skyld ? 

Kh kristina 

Halløjsa 

Vil kæresten ikke med er det jo sådan.  

Så kan du og resten af din familie nyde festivalen i stedet for at have en person med som egentlig ikke har lyst. 

Lad manden gøre hvad han selv har lyst til, tvang er ikke en korrekt løsning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Bodi

Hvis han ikke gider, så gider han ikke - tænk på hvordan du selv ville have det, hvis du blev tvunget til at tage med til et eller andet arrangement du ikke gad med hans far og fars venner og brødre.

Find noget i begge har lyst til - det behøver ikke koste en formue og så tag selv de 3 dage, med dejlig musik og kolde fadøl 

Anmeld Citér

19. april 2016

Vivienne

Ærlig talt, hvis jeg var en mand, så ville jeg heller ikke afsted med 5 kvinder i 3 dage. 

Desuden skal han ikke tvinges til noget han ikke har lyst til. Hvis du har lyst til at tilbringe tid med ham, så må I sammen afgøre hvordan det skal gøres, frem for at du bestemmer det. 

Anmeld Citér

19. april 2016

Newsence

Jeg tænker du skal vende den om.

Hvordan ville du have det hvis han kom og forlangte at du tilbragte 3 dage på en computer, rollespils, fodbold ( hvad han nu er til) event og dette forgik hvor du var eneste pige og resten var venner og familie til ham. Forestil dig du ingen interesse har i det der skal foregå og han så bliv sur over at du ikke engang ville gøre det for hans skyld. Han vil jo bare være sammen med dig lidt. Er det for meget at forlange?

Så tror jeg hurtigt du selv også ville sige nej tak. Som skrevet før hvis du så gerne vil være sammen med ham så burde dit fokus netop være at være sammen med ham og ikke resten af familien/venner.

Så burde dit fokus være at finde noget I sammen kunne lave alene.

Men prøv at vende den om og forestil de ligne krav stillet til dig. Så tror jeg du bedre kan forstå ham.

Det der sker pt. er desværre noget egoistisk fra din side af

Anmeld Citér

19. april 2016

Soonmom

Jeg er typen der for alt i verden ikke gad på fatival, så ja, jeg synes du er lidt egoistisk, måske skulle i finde noget i begge gad?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.