Jeg ville ønske han ville med på festival

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.474 visninger
14 svar
41 synes godt om
18. april 2016

Anonym trådstarter

Hej.. Jeg skriver da jeg søger gode råd.. Jeg har inviteret min kæreste med på festival sammen med min mor, søster, mors veninde og hendes datter.. Men min kæreste vil ikke med?? Han kan ikke lide druk og festivaller.. Alligevel var vi på Vig sidste år og havde det skægt - men i år vil han ikke.. Det drejer sig om 3 dage ( det gider han ikke gøre for mig) 

er jeg for skrap og nærmest tvinger ham med eller ?? 

Jeg ønsker bare lidt tid og ferie med ham og komme væk fra dagligdagen ... 

Vi har ikke råd til en charter ferie.. �� 

Gode råd til at lokke ham med eller sige til ham så han får lyst ?? Hvordan siger jeg evt på en god måde at jeg ønsker ham med og vil gerne have han gør det for min skyld ? 

Kh kristina 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Har du spurgt hvad han kunne tænke sig i stedet??  

Anmeld Citér

18. april 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej.. Jeg skriver da jeg søger gode råd.. Jeg har inviteret min kæreste med på festival sammen med min mor, søster, mors veninde og hendes datter.. Men min kæreste vil ikke med?? Han kan ikke lide druk og festivaller.. Alligevel var vi på Vig sidste år og havde det skægt - men i år vil han ikke.. Det drejer sig om 3 dage ( det gider han ikke gøre for mig) 

Gode råd til at lokke ham med eller sige til ham så han får lyst ?? Hvordan siger jeg evt på en god måde at jeg ønsker ham med og vil gerne have han gør det for min skyld ? 

Kh kristina 

Ærligt så ja så synes jeg det er skrapt at tvinge ham med når nu han ikke har lyst. 

Du siger du ønsker lidt tid og ferie med ham. Men hele den pukkelryggede skal med. 

Hvad med at droppe festivalen og bruge pengene på et sommerhus et sted i landet bare jer to? 

Anmeld Citér

18. april 2016

Newsence

Syntes ikke helt du tilgode ser ham her.

Han har sagt han ikke har lyst. Det bør du respektere. Hvis du bare gerne vil tilbringe tid med ham så var det måske en ide at DU droppede festivalen og brugte pengene på noget andet sammen med ham. Eks. Blive hjemme og gå i biograf ud og spise eller andet. 

Hvorfor er valget festival eller charter? Der er da masser ting der kan gøres billigt. Camping bare jer to.. 

Hvis han virkelig havde det SÅ super hyggeligt sidste år ville han vel ikke sige nej i år....

Kan ærlig talt godt forstå han måske ikke ønsker at tage afsted med hele tøseflokken  ene mand. Lyder sgu ikke særlig fedt for ham.

Du skriver at det kan han ikke gøre for dig. Hvorfor kan du ikke gøre det for ham at droppe tøsserne og så lave noget med ham der kun handler om jer.. noget hvor du ikke skal have kvinderne  i din familie med på slæb. 

Anmeld Citér

19. april 2016

klmf

Jeg gad ærligt heller ikke tvinges til noget med kæresten, som jeg ikke brød mig om og hvor det var hans far, bror og venner, der skulle med - pakket pænt ind i at 'vi' jo skulle tilbringe tid sammen. Hvis jeg så ovenikøbet skulle se på et fornærmet fjæs over, at jeg ikke ville ofre mig lidt for ham og være sammen med ham - wow 

Respekter dog, at han har sagt nej, at han ikke har lyst. Så kan du selv tage afsted og hygge dig med tøser, god musik og fadøl. 

Anmeld Citér

19. april 2016

Sprit25

Helt ærligt? Jeg synes du er lidt strid  

Jeg synes også festivaller er nederen, jeg er gammel spejder så jeg har lagt nok i telt.. Derudover højt musik, druk og regn… Puha nej tak! 

Hvis min mand tvang mig med til noget ala det med alle hans venner.. Nej tak. Min mand gider for eksempel heller ikke med til grøn koncert så jeg invitere altid alle vores venner på morgenmad også tager vi afsted. Han arbejder som regel eller bare er hjemme og jeg nyder sgu tiden alene med vores venner

Derudover hvis I ikke har råd til anden ferie, ville jeg helt klart droppe festivalen. De er dyre både billetter og mens mand er der, så de penge kunne jo gå til en lille miniferie med jer to sammen. Så tag til grøn med alle de andre

Anmeld Citér

19. april 2016

lineog4

Anonym skriver:

Kh kristina 

Men han har ikke lyst og så er det vel okay? Jeg ville personligt heller ikke selv bruge 1200 kr på en billet til 3 dages festival hvis ikke jeg elskede musik, festivalstemning mm. For 1200 kunne jeg få en forlænget weekend i Berlin, uden for sæsonen er det lige før jeg kan få en uge i Tyrkiet....

du derimod elsker festivalen og synes ikke det er mange penge, så hvorfor ikke nyde festivalen med din familie og så se om I kan spare op til fx en forlænget weekend i Berlin til jer to - er ikke dyrere end festival og nu har I jo kun brugt penge til en billet. 

Anmeld Citér

19. april 2016

Leneur

Nu elsker jeg selv at gå til festival men ville da betakke mig for at skulle med en evt kæreste og ene mandlige familiemedlemmer og bekendtskaber, så hvis du gerne vil af sted, synes jeg du skulle gøre det og så lade din kæreste blive hjemme og hygge sig med det han vil.   Synes ikke han skal med, når han ikke vil, så kan det hurtigt blive nogle lange dage for ham, selvom han gør det for din skyld. I min optik er det kun sundt at have lidt egne interesser uden man partout skal gøre alting sammen, bare fordi man er kærester. 

Anmeld Citér

19. april 2016

Loa

Gad da godt nok heller ikke tvinges med på festival hvis jeg ikke havde lyst.

Synes ikke man kan sige at han "ikke gider gøre det for dig".... Altså der må vel også være en grænse for hvad man skal gøre for sin partner for at gøre vedkommende glad?

Anmeld Citér

19. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ville respektere at han ikke vil med... Der kommer næppe noget godt ud af, at han bliver tvunget med, når han ikke gider..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.