mulo skriver:
Jeg synes der er rigtig flot i har taget den beslutning for jeres søn - men jeg tror, i min søns situation, ville det skade mere end det ville gavne. Jeg tror bare han er så klar til at komme videre i systemet, børnehaven giver ham intet, han keder sig og han trænger til nye udfordringer. Så jeg er spændt på at se om han kan rumme førskolen. Jeg tror nu nok det skal gå - men man bliver da lidt nervøs på sine børns vegne når de har lidt udfordringer
Min søn keder sig også på nogen punkter , men hellere det end det nederlag at skulle gå om som jeg ved han vil føle , jeg er i forvejen meget opmærksom og god til hans adfærd da han er nøjagtig som mig selv og vil ikk at han skal blive skoletræt og frustreret ligesom jeg hurtigt blev da jeg kom i skole , det er også derfor vi flytter til en anden by hvor skolen passer bedre til fysiske børn , altså børn der ikk bare sidder og sidder med bøger osv , men som lærer bedst ved fysisk indlæring og varierede timer ☺️
Og det kræver jo skolen har ressourcerne til at variere undervisningen , havde vi ikke fundet den her skolle var han enten kommet på friskole eller privatskole ☺️
Anmeld
Citér