Stoler ikke på ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2016

lineog4

Jeg er ikke min mand utro, skriver ikke med andre mænd, tænker dårligt på andre mænd, men jeg vil da heller ikke have min mand roder rundt i min mobil og min Facebook. Og jeg ville aldrig selv kigge hans beskeder igennem eller lignende. 

Tror ikke problemet ligger i koder, hvad han bliver sur over mm. Men i om du kan finde tilliden, den blinde tillid, den tillid der gør det er ligegyldigt du ikke må kigge i hans telefon. Kan man ikke det så skal der arbejdes hårdt og er der børn involveret synes jeg man skylder dem og sig selv at arbejde hårdt eventuelt med vejledning. Hvordan bygger jeg tilliden op igen? For man bygger den ikke op ved at have fuld adgang til den andens telefon for så er man jo stadig mistroisk. 

Måske er det rigtigt at være mistroisk for dig måske ikke. Men et forhold skal bygge på man stoler på hinanden og det forhold har I ikke nu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg er ikke min mand utro, skriver ikke med andre mænd, tænker dårligt på andre mænd, men jeg vil da heller ikke have min mand roder rundt i min mobil og min Facebook. Og jeg ville aldrig selv kigge hans beskeder igennem eller lignende. 

Tror ikke problemet ligger i koder, hvad han bliver sur over mm. Men i om du kan finde tilliden, den blinde tillid, den tillid der gør det er ligegyldigt du ikke må kigge i hans telefon. Kan man ikke det så skal der arbejdes hårdt og er der børn involveret synes jeg man skylder dem og sig selv at arbejde hårdt eventuelt med vejledning. Hvordan bygger jeg tilliden op igen? For man bygger den ikke op ved at have fuld adgang til den andens telefon for så er man jo stadig mistroisk. 

Måske er det rigtigt at være mistroisk for dig måske ikke. Men et forhold skal bygge på man stoler på hinanden og det forhold har I ikke nu

Det har du ret i . Men når tilliden er brudt engang, så er det svært at bygge den op igen, især når han stadig er hemmelighedsfuld. Jeg roder ikke i hans mobil, det har jeg gjort da jeg fandt ud af han ikke have ren mel i posen. Vi har snakket om det , han lovede ikke at skrive/snakke til andre piger på den måde. Det var så i orden, men hvorfor virke så hemmelighedsfuld stadig, hvorfor gemmer han hans mobil og kode, han gør virkelig alt for jeg ikke kender til den( der ringer mine alarmklokker) hvis han virkelig havde ren mel i posen, ville han ikke være ligeglad med om jeg skriver fra hans mobil når jeg ikke har strøm på min mobil ? Ville han ikke være ligeglad om jeg kendte hans kode? Hvis man mærker der er noget der bliver hold hemmelig for en, ja så vækkes mistanken.

Anmeld Citér

19. april 2016

Pikku Myy

lineog4 skriver:

Hvorfor kan tilliden ikke bygges op igen med fuld adgang? Alle kort lægges på bordet, så man ser at der ikke er noget at være bange for. Efterhånden genfindes balancen. Jeg tænker det kunne være en metode til at finde tilliden igen. Tillid dukker vel ikke bare op. Det er vel noget vi skaber imellem hinanden ved at leve op til den i situationer hvor det er nødvendigt.

Anmeld Citér

19. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

Ja, stoler ikke på min mand. Det er ikke kommet af sig selv. Han siger at jeg ikke har grund til ikke at stole på ham. Men handlinger betyder mere end ord .jeg har flere gange taget ham i at skrive med andre piger. Han skiftede koderne til hans fcb og mobil. Jeg lånte en gang hans mobil til at ringe, han farede op efter 1 min fordi jeg i stedet skrev SMS da den jeg skulle ringe til var optaget, han forveksler min stilhed med at jeg roder o hans mobil. Min tillid til ham er lig med nul . Jeg er ikke mig selv og er blevet en hel anden. Der står sinpelhent" mistro" på min pande. 

Alle mine alarmklokker bimler og bamler ved det du skriver, og jeg kan godt forstå du ikke stoler en pind på ham. Det virker meget mystisk, pludselig at skifte alle koder og farer helt op, fordi du sender en SMS fra hans mobil i stedet for at ringe. Og så prikken over I'et så har han skrevet med andre kvinder, og selvom det ikke betyder noget for ham, så betyder det tydeligvis noget for dig, og det skal han da respekterer. Hvem vil sårer den man elsker? Jeg havde spurgt ham direkte om hvad han havde gang i, og at du ikke kan holde til at være mistroisk, det æder dig op indvendigt. Han må være ærlig før i kan komme videre. Måske sammen, måske hver for sig. Du skal rette ryggen og kræve et klart svar. 

Anmeld Citér

19. april 2016

GrønStjerne

Hvis man har fucket op og været utro, eller skrevet med andre piger osv, så må man sgu finde sig i at tilliden ikke kommer tilbage ved at man opfører sig som en røv der ikke vil vise sine sms´er.

HAN skal arbejde for det. Selvfølgelig skal du også, på et tidspunkt må man slippe det den anden gjorde igen, men det kommer jo først når han har vist at han er til at stole på. Det kan han fx. gøre ved at du kan SE selv at han ikke har gang i noget.

Hvis han opfører sig surt og opfarende er det for mig bare tegn på at han har gang i noget han har dårlig samvittighed over.

Anmeld Citér

19. april 2016

Newsence

lineog4 skriver:

enig med de andre. 

Normalt er man ikke mistænksom på denne måde, MEN ts har jo netop oplevet af manden har brudt tilliden. Så nytter det ikke noget han er sådan overfor hende. Han må da finde sig i en vis form for gennemsigtighed i starten. Og vil han ikke det skal han da ikke gå amok fordi hun skriver sms istedet for at ringe. Må indrømme jeg også der havde fået det dårligt i den situation.

Der er jo også forskel på at skrive med nogen af det modsatte køn og så skrive flirtende eller det der er værre med nogen af det modsatte køn. Her har manden tydeligvis gået over en grænse. En grænse jeg tror de fleste af os har. 

Når man har dummet sig må man jo lige stikke piben ind og gøre alt hvad man kan for at få tilliden tilbage. Her lyder det som om manden er ret ligeglad med det og bare mener TS skal gøre det, mens han bare kan blive ved med at gøre hvad han altid har gjort. 

TS: du har helt ret til at føle noget er forkert i hans opførsel. Så jeg ville tage en snak med ham og laver han ikke noget om eller er lydhør overfor dine følelser, ja så ville jeg ærlig talt skynde mig væk

Anmeld Citér

19. april 2016

Sedigfor

Min eks og jeg kendte også hinandens koder hvilket også gjorde st vi ikke er sammen idag. Men forstår dig nu godt. 

Måske du skal tage en snak med ham?

Anmeld Citér

19. april 2016

lineog4

Pikku Myy skriver:

Hvorfor kan tilliden ikke bygges op igen med fuld adgang? Alle kort lægges på bordet, så man ser at der ikke er noget at være bange for. Efterhånden genfindes balancen. Jeg tænker det kunne være en metode til at finde tilliden igen. Tillid dukker vel ikke bare op. Det er vel noget vi skaber imellem hinanden ved at leve op til den i situationer hvor det er nødvendigt.

Der er man jo nok forskellige - min indstilling er at netop mistænkeligheden som det at have fuld adgang er en indikator for ville for mig være ødelæggende plus jeg ønsker at både jeg og min mand har lov til privatliv og fx har lov at skrive en SMS om hvor dum deb anden er. Hvis min mand var utro ville jeg skulle se mig selv dybt i øjnene og beslutte mig for om jeg kunne tilgive eller ej, kunne jeg tilgive så var det det jeg gjorde, og så måtte jeg bekæmpe min trang til st kontrollere for den trang handler jo om jeg i bund og grund ikke har tillid. 

Og jeg vil stadig sige at det er tilliden der skal arbejdes med og ikke mandens SMS'er. At det så kan være at netop ts måske står i et forhold hvor man ikke kan stole på manden er en anden historie. Jeg reagerede egentlig mere på at der var lighedstegn mellem at man ikke deler koder, ikke giver fri adgang til telefon og så at man er utro. Kan jo også bare være man også føler man må have lidt privatliv - det er i hvert fald min begrundelse. Tror nu forresten min mand har min kode, men han ville da aldrig kigge for han ved jeg har lov til mine hemmeligheder og til at skrive til en at han er en kæmpe idiot....

Anmeld Citér

8. maj 2016

Anonym trådstarter

vi er gået fra hinanden. Havde ret i min fornemmelse om noget var galt 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Rauw

Anonym skriver:

vi er gået fra hinanden. Havde ret i min fornemmelse om noget var galt 

Øv. Føler med dig. Det gør sku ondt. Håber du er ok trods alt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.