Stoler ikke på ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.481 visninger
22 svar
23 synes godt om
18. april 2016

Anonym trådstarter

Ja, stoler ikke på min mand. Det er ikke kommet af sig selv. Han siger at jeg ikke har grund til ikke at stole på ham. Men handlinger betyder mere end ord .jeg har flere gange taget ham i at skrive med andre piger. Han skiftede koderne til hans fcb og mobil. Jeg lånte en gang hans mobil til at ringe, han farede op efter 1 min fordi jeg i stedet skrev SMS da den jeg skulle ringe til var optaget, han forveksler min stilhed med at jeg roder o hans mobil. Min tillid til ham er lig med nul . Jeg er ikke mig selv og er blevet en hel anden. Der står sinpelhent" mistro" på min pande. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

Fremad

Anonym skriver:

Ja, stoler ikke på min mand. Det er ikke kommet af sig selv. Han siger at jeg ikke har grund til ikke at stole på ham. Men handlinger betyder mere end ord .jeg har flere gange taget ham i at skrive med andre piger. Han skiftede koderne til hans fcb og mobil. Jeg lånte en gang hans mobil til at ringe, han farede op efter 1 min fordi jeg i stedet skrev SMS da den jeg skulle ringe til var optaget, han forveksler min stilhed med at jeg roder o hans mobil. Min tillid til ham er lig med nul . Jeg er ikke mig selv og er blevet en hel anden. Der står sinpelhent" mistro" på min pande. 

Hvordan skrive med andre piger? På venne plan eller?

For mig er et forhold uden tillid, et forhold der æder begge parter op, og ender ud i et forlist forhold hvor mindst den ene er helt i torvene....

Anmeld Citér

18. april 2016

Newsence

Hvis han har misbrugt din tillid er det jo op til ham at prøve at genvinde den igen samtidig med at du skal være åben over for det.

Men ellers så tænker jeg hvad laver du med ham? Du stoler ikke på ham og han farer op hvis du skriver sms i stedet for at ringe.. så skjuler han jo enten noget eller også stoler han heller ikke på dig..

Det forhold lyder ikke skide sundt for nogen af jer

Anmeld Citér

18. april 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Hvordan skrive med andre piger? På venne plan eller?

For mig er et forhold uden tillid, et forhold der æder begge parter op, og ender ud i et forlist forhold hvor mindst den ene er helt i torvene....

Nej ikke på venne plan for mit vedkommende ,, for ham var det "bare" ikke noget i det . Jeg har forklaret ham hvordan det påvirker mig . Der er mange ting der æder mig op . Og i bund og grund også ham , da han ved jeg ik stor på ham. 

Anmeld Citér

18. april 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

Hvis han har misbrugt din tillid er det jo op til ham at prøve at genvinde den igen samtidig med at du skal være åben over for det.

Men ellers så tænker jeg hvad laver du med ham? Du stoler ikke på ham og han farer op hvis du skriver sms i stedet for at ringe.. så skjuler han jo enten noget eller også stoler han heller ikke på dig..

Det forhold lyder ikke skide sundt for nogen af jer

Han siger selv at han forsøger at genvinde min tillid men det kan jeg ikke se når han stadig har lås på sin mobil og fare sådan op når jeg en enkelt gang lånte den af ham,så bliver jeg bare endnu mere mistroisk . Hvad er han bange for jeg ser? Jeg havde ikke forstillet mig mit liv ville være på denne måde med ham . Jeg ved godt det ikke er sund , men hvordan kommer man fra A til B med børn involveret 

Anmeld Citér

18. april 2016

fo82

Nu ved jeg ikke hvad jeres forhistorie er, men vi har da også koder på vores mobiler - sikkerhed. Vi kender hinandens koder, men vi roder ikke i hinandens beskeder fb eller andet...

hvorfor bruger du ikke din egen mobil?

og hvorfor skal han vinde din tillid når du på ingen måde giver anledning til at du selv arbejder med at du ikke stoler på ham?

titalt hårdknude situation, som du selv er med til at holde i live...

Anmeld Citér

18. april 2016

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Nu ved jeg ikke hvad jeres forhistorie er, men vi har da også koder på vores mobiler - sikkerhed. Vi kender hinandens koder, men vi roder ikke i hinandens beskeder fb eller andet...

hvorfor bruger du ikke din egen mobil?

og hvorfor skal han vinde din tillid når du på ingen måde giver anledning til at du selv arbejder med at du ikke stoler på ham?

titalt hårdknude situation, som du selv er med til at holde i live...

Det er fint med at han har kode på sin mobil, det har jeg også , han kender min kode og gør intet for at skjule det for ham. Har aldrig brudt mig at man skjuler ting for hinanden når man er gift, men At han virkelig går op i at holde hans mobil og sociale medier i skjul for mig undre mig og gør mig mistroisk. Også fordi han før har brudt min tillid til ham. Jeg har lånt hans mobil en gang fordi min egen løb tør for strøm, og det er der han farede op efter 1 min fordi han troede jeg rodede i hans ting. Jeg er sgu ligeglad hvis han bruger min i timer, for jeg har Intet han ikke må se. Jeg kan bare ikke rigtigt komme videre da han mener han prøver at genvinde min tillid, uden handlinger.

Anmeld Citér

18. april 2016

Newsence

Jeg må indrømme det lyder mistænksomt. Her har vi også koder på, men vi kender begge hinandens koder til alt. Og det sker da tit at vi låner hinandens mobiler ja af ren dovenskab hvis vi ikke gider rejse os op efter vores egen. 

Han lyder som om han er meget bange for hvad du evt. Finder på mobilen. Måske en smule åbenhed mht. Til sin mobil i en periode ville gøre noget.

Jeg tror du skal beslutte dig for om du vil leve med den her mistro resten af livet.

Hvis ikke må der jo ske noget. Enten skal I søge hjælp eller også skal I gå hvert til sit. Personligt ville jeg ikke kunne leve i et forhold hvor manden opførte sig som din mand gjorde, men kun du ved hvor langt du vil gå og hvad der er rigtigt for dig

Anmeld Citér

18. april 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Han siger selv at han forsøger at genvinde min tillid men det kan jeg ikke se når han stadig har lås på sin mobil og fare sådan op når jeg en enkelt gang lånte den af ham,så bliver jeg bare endnu mere mistroisk . Hvad er han bange for jeg ser? Jeg havde ikke forstillet mig mit liv ville være på denne måde med ham . Jeg ved godt det ikke er sund , men hvordan kommer man fra A til B med børn involveret 

For at svare på sidste spørgsmål her. Hvordan man kommer fra a til b med børn involveret. 

"Man tager sine ting og går"

jeg er selv gået fra min ex pga manglende tillid efter en masse lort han har lavet. Jeg kunne ikke genfinde den og ville ikke udsætte vores fælles søn for spændingerne og en mor der var konstant ked af det. Så gjorde det forbi. 

I min optik er det meget simpelt. I sidste ende er det børnene der bliver ofre når mor og far ikke kan opføre sig ordenligt 

Anmeld Citér

19. april 2016

Rauw

Hvis han er en uærlig og usympatisk mand der gør dig ked af det, så gå fra ham. Jeg har en kammerat, der behandler sin kæreste/kone som lort, han siger til alle piger at han er single, han er på en masse dating sider og mødes med en masse piger når hun tror han er i skole, og hun er der bare, sørger for han har varm mad og rent tøj. Er det et værdigt liv kvinde? Han er ellers en sød og sjov fyr. Og jeg ved han elsker hende, bare ikke højt nok til at stoppe. Og så er han i mine øjne slet ikke sin kæreste værd. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.