Når livet er uretfærdigt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Så sidder vi her 2 år efter. Vi er stadig ikke blevet forældre, ingen af os fejler noget, vi er unge og friske, hverken ryet, drikker eller lignende.. Og alligevel kan vi ikke klare det mest naturlige i verden at få børn, trods behandling lykkes det bare ikke! Får vi aldrig børn? Den frygt sidder dybt i mig.. Det er dybt uretfærdigt! Og fuldstændigt uudholdeligt at der ikke er nogen grund til hvorfor jeg ikke bliver gravid, vi får gang på gang af vide. Det skal nok lykkes, det bliver ikke et problem, du skal bare lige have et lille skub, først iui, det ville i hvert fald ikke blive et problem... Lige indtil vi blev opgivet. Nu er vi sendt videre til ivf og indtil videre har det heller ikke være en succes.. 

Så er der dem der siger, i kan jo bare adoptere.. Okay ja tak... Har du set hvad det koster? Ja børn burde ikke kunne gøres op i penge, men stadig! Og så er der lige det med at du i fleste tilfælde skal være gift i min. Et år. Og nå ja så er der ventetiden, der kan måske gå 2-3-4 måske 5 år... 

Bliver jeg aldrig mor? 

Det blev langt men jeg har brug for at få det skrevet ned og ud af mit hovede 

Åh hvor jeg kender det. Dit indlæg kunne være skrevet af mig. Vi fik også at vide at så snart vi fik gang i mine ægløsninger så ville det ske hurtigt, så kom vi i iui, hvilket de også forsikrede os om var rigeligt. Nu er vi i ivf og første forsøg gik af lort. Jeg tror ikke rigtigt på det mere, selvom min hjerne siger, at der stadig er gode chancer. Så jeg sender kram af sted og håber for os begge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

Diosa85

Ville ikke hoppe videre uden at sende et kram afsted til dig. Forstår godt din frustration 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Åh hvor jeg kender det. Dit indlæg kunne være skrevet af mig. Vi fik også at vide at så snart vi fik gang i mine ægløsninger så ville det ske hurtigt, så kom vi i iui, hvilket de også forsikrede os om var rigeligt. Nu er vi i ivf og første forsøg gik af lort. Jeg tror ikke rigtigt på det mere, selvom min hjerne siger, at der stadig er gode chancer. Så jeg sender kram af sted og håber for os begge 

Det er så ulideligt og smertefuldt så man slet ikke kan forstå det 

Anmeld Citér

19. april 2016

Mille:)

Forstår godt din frustration...

her har vi prøvet 8 IUI og 5 ægudtagninger og er nu gået videre til det private da vi stadig ikke har prøvet at få et æg lagt tilbage...

du får lige et med på vejen

Anmeld Citér

19. april 2016

mth

Jeg kender desværre følelsen..vi har også prøvet i 2 år, og har været i behandling i et år. vi har været igennem 4 iui forsøg, blev gravid i september som desværre endte i MA i december..og siden er der bare intet sket.. Vi er lige gået i gang med første IVF, skal til anden skanning i dag, og hvis alt gå efter planen, skal jeg til ægudtagning på torsdag eller fredag. Man er bare blevet skuffet så mange gange at jeg tør slet ikke håbe på det vil lykkes denne gang.. Og hvis vi skulle være så heldige, hvordan kommer jeg så igennem de første 12 uger uden at frygte at miste igen.. man er vel bare nødt til at tro på at det lykkes selvom jeg ved godt det er lettere sagt end gjort..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.