splittet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2016

kristina90

Anonym skriver:

Jeg er som sagt splittet. Skal jeg komme med et lille armbånd med indgraveret navn og fødselsdato, eller en bord flagstang med navn og fødselsdato: Det er til en lille pige

Jeg ville give flaget - dog med graveringer VED SIDEN AF..  

Så forældrene kan få graveret hvad de ønsker,  og os at den måske kan byttes hvis der kommer to af samme gave, for kan jo ikke byttes hvis det er graveret...  Og er da ærgerligt at få to af den samme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2016

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Jeg ville helt klart blive mest glad for et armbånd jeg fik ogsaa armbånd og halskæde da jeg var lille og jeg bruger det stadig i en alder af 30 var virkelig glad for det hele min barndom også 

Hvordan ser det ud? er det med navn på? og fik du det dengang i børnestørrelse, og selv fået det lavet stører med tiden ?

Anmeld Citér

17. april 2016

Mortilah

Anonym skriver:

Hvordan ser det ud? er det med navn på? og fik du det dengang i børnestørrelse, og selv fået det lavet stører med tiden ?

En lille tynd guldkæde med vedhæng- begge i børnestr og det er lidt småt til mig nu, men da jeg har meget tynde håndled i forhold til min kropsstr så passer armbåndet stadig og halskæden ligeså- det har stor affektionsværdi for mig

det er ikke med navn på- men synes at det er en rigtig sød idé med navn

Anmeld Citér

17. april 2016

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

En lille tynd guldkæde med vedhæng- begge i børnestr og det er lidt småt til mig nu, men da jeg har meget tynde håndled i forhold til min kropsstr så passer armbåndet stadig og halskæden ligeså- det har stor affektionsværdi for mig

det er ikke med navn på- men synes at det er en rigtig sød idé med navn

Tak for svar og god inspiration

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.