splittet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bordflag vs. armbånd

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.990 visninger
13 svar
4 synes godt om
16. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg er som sagt splittet. Skal jeg komme med et lille armbånd med indgraveret navn og fødselsdato, eller en bord flagstang med navn og fødselsdato: Det er til en lille pige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg er som sagt splittet. Skal jeg komme med et lille armbånd med indgraveret navn og fødselsdato, eller en bord flagstang med navn og fødselsdato: Det er til en lille pige

Er det til dåb, eller??

Anmeld Citér

16. april 2016

EnGodMor

Anonym skriver:

Syntes super godt om det med armbåndet, men på sigt vil det jo ikke blive brugt, så jeg stemmer bord flaget, som kan følge hende i fantastisk mange år

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Er det til dåb, eller??

Ja det er til dåb (det gik lidt hurtigt)

Anmeld Citér

16. april 2016

Soonmom

Er det noget de ønsker sig? -  og er du sikker på ingen andre giver det? 

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Er det noget de ønsker sig? -  og er du sikker på ingen andre giver det? 

jeg har snakket med moren/min bedste veninde om hvad hun syntes om de to idéer. Det er ikke noget de har skrevet på deres ønskeseddel, men bestemt noget de ville blive glade for. Jeg skal være gudmor, så vil gerne give noget andet end stofbler og legetøj

Anmeld Citér

16. april 2016

K&S

Anonym skriver:

Bordflag 

Anmeld Citér

16. april 2016

Newsence

Jeg ville sige armbånd. Et bordflag bruger man kun en gang om året. Fik selv et armbånd til min datter den gang og ja de første 2-3 år kan de ikke bruge det, men i dag er hun så glad for det at hun bruger det til alle fester mm. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Goggelogge

Bord flag ellers er Georg Jensen Moneyphant også fantastisk med indgravering ������

Anmeld Citér

17. april 2016

Mortilah

Jeg ville helt klart blive mest glad for et armbånd jeg fik ogsaa armbånd og halskæde da jeg var lille og jeg bruger det stadig i en alder af 30 var virkelig glad for det hele min barndom også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.