Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er som sagt splittet. Skal jeg komme med et lille armbånd med indgraveret navn og fødselsdato, eller en bord flagstang med navn og fødselsdato: Det er til en lille pige
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er som sagt splittet. Skal jeg komme med et lille armbånd med indgraveret navn og fødselsdato, eller en bord flagstang med navn og fødselsdato: Det er til en lille pige
Er det til dåb, eller??
Syntes super godt om det med armbåndet, men på sigt vil det jo ikke blive brugt, så jeg stemmer bord flaget, som kan følge hende i fantastisk mange år
MummiT skriver: Er det til dåb, eller??
Ja det er til dåb (det gik lidt hurtigt)
Er det noget de ønsker sig? - og er du sikker på ingen andre giver det?
Soonmom skriver: Er det noget de ønsker sig? - og er du sikker på ingen andre giver det?
jeg har snakket med moren/min bedste veninde om hvad hun syntes om de to idéer. Det er ikke noget de har skrevet på deres ønskeseddel, men bestemt noget de ville blive glade for. Jeg skal være gudmor, så vil gerne give noget andet end stofbler og legetøj
Bordflag
Jeg ville sige armbånd. Et bordflag bruger man kun en gang om året. Fik selv et armbånd til min datter den gang og ja de første 2-3 år kan de ikke bruge det, men i dag er hun så glad for det at hun bruger det til alle fester mm.
Bord flag ellers er Georg Jensen Moneyphant også fantastisk med indgravering
Jeg ville helt klart blive mest glad for et armbånd jeg fik ogsaa armbånd og halskæde da jeg var lille og jeg bruger det stadig i en alder af 30 var virkelig glad for det hele min barndom også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128