Ja ok dem der kender myg her inde ved at min forhold til svigermor ikke er rosenrød (sagt rimeligt pænt)
Jeg har fødselsdag i morgen og har valgt at mig og manden og pigerne fejre den sammen i tivoli i morgen... sådan en heldagsudflugt med 2 rollinger så der er meget der ægte skal gørres klar i aften så vi kan komme ordentlig tid afsted...
Det har Været en hård uge på jobbet, og især i dag da jeg går med små ondt i ryggen og også har haft en store på 3.5 til svømnig og vi skal til fødselsdag på søndag så havde håbet på fred og ro i aften når pigerne var puttet så vi kunne samle kræfter til i morgen...
Men nej da jeg kommer hjem med en træt og sulten pige kl 17.30 har manden ikke lige spist med den lille og meddeler forøvrigt at vi skal spise hurtigt for hans forældre er på vej og de skal rode med noget computer i aften
Min svigermor er selv udråbt multi alergiker det vil sige hun tåler ikke gluten eller laktose og en masse andet... men hun spiser gladeligt rugbrød fra lagkagehuset og mælke chokolade og Cremefraiche dressing
Jeg har så puttet pigerne og gået og ordnet og pakket til i morgen og nu har jeg bare lyst til at sætte mig med benene oppe og spise en af mine sukkerfri is og slappe af men jeg ved bare at svigermor vil blive pisse fornærmet fordi vi ikke lige har noget hjemme og tilbyde hende
sjovt nok fordi vi ikke har tid til at forberede at hun kommer
jo 20 minutters varsel på at få invaderet sin fredag aften
Anmeld
Citér