Så fik man lige blomster fra anonym??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2009

dorthemus

Diana... skriver:

Hvorfor er det lige sådan det giver jo ingen mening griner fordi nu ved de de har en så skal de ikke kæmpe for det mere ha ha. Jeg synes det fantastisk med lidt blomster flere af dem ikk   

Kram

Jo tak  Du må lade en lille "uskyldig" bemærkning falde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Helle30

Og det gad jeg ellers godt. Det behøvede såmænd ikke engang være ano. Bare en buket ville være rigtitg godt.

- Helle - med valmuer fra marken i vasen - selvpluk.

Anmeld

26. september 2009

dorthemus

Helle30 skriver:

Og det gad jeg ellers godt. Det behøvede såmænd ikke engang være ano. Bare en buket ville være rigtitg godt.

- Helle - med valmuer fra marken i vasen - selvpluk.

Ja det er faktisk rigtig dejligt at få blomster...eller plukke dem selv
Jeg ville bare alligevel ønske, at det ikke var fra en anonym giver...

Anmeld

26. september 2009

Ansemusen

Ej nu bliver jeg altså også vildt nysgerrig! Du må på spionarbejde
Ihh ville synes det var SÅ spændende! Ikke så meget pga. blomsterne, for dem får jeg heldigvis stadig af min søde kæreste! Vi er godt nok ikke gift, men har været sammen i 8,5 år, så næsten *griner*, men mere det at der er en der i hemmelighed har sendt blomster og skrevet et kort!

Anmeld

26. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Ej nu bliver jeg altså også vildt nysgerrig! Du må på spionarbejde
Ihh ville synes det var SÅ spændende! Ikke så meget pga. blomsterne, for dem får jeg heldigvis stadig af min søde kæreste! Vi er godt nok ikke gift, men har været sammen i 8,5 år, så næsten *griner*, men mere det at der er en der i hemmelighed har sendt blomster og skrevet et kort!

Ja det er super dejligt at få blomster  Det er bare rigtig svært, at finde ud af hvem giveren er da h*n har valgt at være helt anonym.. Hmmm..jg har spurgt mine forældre og min exkæreste..men han sagde bare, næh hvorfor bryde en tradition...han har  kun én gang givet mig blomster
Jeg tror desværre, at det må forblive et mysterium..

Anmeld

26. september 2009

Ansemusen

Måske det sker igen og du der får et hint  Hvem sir det ikke er en serie-anonym?

Anmeld

26. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Måske det sker igen og du der får et hint  Hvem sir det ikke er en serie-anonym?

Ja hvem ved ...så længe det ikke er en seriemorder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.