Så fik man lige blomster fra anonym??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

jeg tror det er fra PP...eller hed han JJ...eller var det DD? du ved nok, ham med den gode sæd

Hahaha hvor er du sjov  Jamen så siger jeg mange tak da!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Becks

Gud hvor underligt... Men paa den fede maade..

Du har ikke en beundre?

Habber du finder ud af hvem det, for nu er jeg da ligesaa nysgerrig hihi

Anmeld

26. september 2009

dorthemus

Beck skriver:

Gud hvor underligt... Men paa den fede maade..

Du har ikke en beundre?

Habber du finder ud af hvem det, for nu er jeg da ligesaa nysgerrig hihi

Hvis jeg har det, så har jeg absolut ingen anelse om hvem  Jeg synes jo bare, at det h*n jo ikke rigtigt får noget ud af det sålænge vedkommende vælger, at være anonym...eller

Anmeld

26. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
får jeg credit hvis jeg siger det er mig?
Ej søde.. det er da dejligt nok, selvom jeg godt kan forstå du gerne vil vide hvem denne anonyme er Mon ikke h*n giver sig til kende snart, men bare vil lade dig "lide" lidt!?

Anmeld

26. september 2009

Becks

dorthemus skriver:

Hvis jeg har det, så har jeg absolut ingen anelse om hvem  Jeg synes jo bare, at det h*n jo ikke rigtigt får noget ud af det sålænge vedkommende vælger, at være anonym...eller

Nej det kan jeg heller ikke forstaa.. Maa da vaere rart, at man faar et tak og at man kan se du er glad for blomsterne ...

Anmeld

26. september 2009

Diana...

Ej hvor sjovt det er da lidt sjov men os skummelt men hallo jeg er gift og får sgu ingen blomster ha ha. Håber du får en masse flere blomster som du kan nyde duften og synet af. 

Kæmpe kram

Anmeld

26. september 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

Ej søde.. det er da dejligt nok, selvom jeg godt kan forstå du gerne vil vide hvem denne anonyme er Mon ikke h*n giver sig til kende snart, men bare vil lade dig "lide" lidt!?

Så synes jeg altså os du skal sende blomster til mig os hi hi.

Anmeld

26. september 2009

dorthemus

Caroline86 skriver:

Taaak Caroline  Jo det håber jeg, men h*n må gerne gøre det snart...NU

Anmeld

26. september 2009

dorthemus

Diana... skriver:

Ej hvor sjovt det er da lidt sjov men os skummelt men hallo jeg er gift og får sgu ingen blomster ha ha. Håber du får en masse flere blomster som du kan nyde duften og synet af. 

Kæmpe kram

Ja det ville da være skønt ...jeg fik sgu´ heller aldrig blomster da jeg havde en kæreste

Anmeld

26. september 2009

Diana...

dorthemus skriver:

Ja det ville da være skønt ...jeg fik sgu´ heller aldrig blomster da jeg havde en kæreste

Hvorfor er det lige sådan det giver jo ingen mening griner fordi nu ved de de har en så skal de ikke kæmpe for det mere ha ha. Jeg synes det fantastisk med lidt blomster flere af dem ikk   

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.