Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tjuhl skriver:jeg tror det er fra PP...eller hed han JJ...eller var det DD? du ved nok, ham med den gode sæd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Beck skriver:Gud hvor underligt... Men paa den fede maade..Du har ikke en beundre?Habber du finder ud af hvem det, for nu er jeg da ligesaa nysgerrig hihi
dorthemus skriver:Hvis jeg har det, så har jeg absolut ingen anelse om hvem Jeg synes jo bare, at det h*n jo ikke rigtigt får noget ud af det sålænge vedkommende vælger, at være anonym...eller
Caroline86 skriver:får jeg credit hvis jeg siger det er mig? Ej søde.. det er da dejligt nok, selvom jeg godt kan forstå du gerne vil vide hvem denne anonyme er Mon ikke h*n giver sig til kende snart, men bare vil lade dig "lide" lidt!?
Diana... skriver:Ej hvor sjovt det er da lidt sjov men os skummelt men hallo jeg er gift og får sgu ingen blomster ha ha. Håber du får en masse flere blomster som du kan nyde duften og synet af. Kæmpe kram
dorthemus skriver:Ja det ville da være skønt ...jeg fik sgu´ heller aldrig blomster da jeg havde en kæreste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128