ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. april 2016

Anonym trådstarter

hej. Vi er påbegyndt projekt baby og efter beregninger skulle ægløsningen finde sred omkring. D. 11 og der tog jeg også en test som var positiv. Igår tog en igen og den var negativ så det passer meget godt, men så her til morgen tog jeg en igen og den er positiv.. Har i erfaringer med ægløsning? Tænkte om det kan have noget at gøre med at ægget er befrugtet nu? Hjælp jeg er på dybt vand

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2016

Anonym trådstarter

Ingen der kan hjælpe med et svar?

Anmeld Citér

13. april 2016

Rockertand

Anonym skriver:

hej. Vi er påbegyndt projekt baby og efter beregninger skulle ægløsningen finde sred omkring. D. 11 og der tog jeg også en test som var positiv. Igår tog en igen og den var negativ så det passer meget godt, men så her til morgen tog jeg en igen og den er positiv.. Har i erfaringer med ægløsning? Tænkte om det kan have noget at gøre med at ægget er befrugtet nu? Hjælp jeg er på dybt vand

Er du med på, hvordan en positiv test ser ud? Har du billede?

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Er du med på, hvordan en positiv test ser ud? Har du billede?

Jeg har ikke billede. Men testede to på en dag hvor der kom en fin streg. Ikke lige så tydelig som den der skal være der men heller ikke til at overse. I dag da jeg tog den var det nogenlunde det samme. Men som sagt var der ingen antydning af nr. 2 streg igår.

Anmeld Citér

13. april 2016

VN

Anonym skriver:

Husk at en ægløsningstest kun er positiv hvis begge streger er lige tydelige, hvis ikke teststregen endda er tydligere end kontrolstregen jeg kan selv have to streger næsten hele min cyklus, men den er desværre kun positiv hvis de er ihverfald lige tydelige.

Anmeld Citér

13. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg kan vise dig billede af min ægløsningstest jeg testede D. 13/3 som jeg vil mene er positiv. Så kan du se hvordan den ser ud. Er i dag 6+3 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym trådstarter

Nu har jeg self. Ikke de gamle stave fra d. 11 men den i dag er helt klart lige så tydelig som teststregen så må nok gå ud fra jeg har det i dag. Så må manden og jeg ind og hygge lidt mere i dag��

Anmeld Citér

13. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Nu har jeg self. Ikke de gamle stave fra d. 11 men den i dag er helt klart lige så tydelig som teststregen så må nok gå ud fra jeg har det i dag. Så må manden og jeg ind og hygge lidt mere i dag��

Go for it 

Anmeld Citér

14. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg havde det skidt hele dagen igår, kvalme og hovedpine. Ser ud tiæ det er det samme i dag. Er det noget i kendef til ift. Ægløsning. Har ikke prøvet det sådan her før..?

Anmeld Citér

14. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg havde det skidt hele dagen igår, kvalme og hovedpine. Ser ud tiæ det er det samme i dag. Er det noget i kendef til ift. Ægløsning. Har ikke prøvet det sådan her før..?

Ikke noget jeg kender til  men god bedring!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.