Giv lige en heads up!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2016

Flødebollen

migxher skriver:

Måske det bare er mig men jeg kunne nu godt regne ud at der var et mindre appetitlig billede det plejer det at være når nogen spørge hvad er det efterfulgt af et hint om at der altså er billede.

Hvad havde i troet det var for et billede, under graviditets kategorien? 

Det kunne have været alt muligt. Rødmen på maven, knopper på maven - mange 1. Gangs gravide kan da undre sig over mange ting. Jeg har været medlem herinde i mange år, og jwg tænkte ikke umiddelbart, det er nok noget knap så appetitligt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2016

Flødebollen

migxher skriver:

Måske det bare er mig men jeg kunne nu godt regne ud at der var et mindre appetitlig billede det plejer det at være når nogen spørge hvad er det efterfulgt af et hint om at der altså er billede.

I princippet kunne det have været et spørgsmål til en graviditetstests da flere lægger sådanne debatter op under gravid. 

Anmeld Citér

13. april 2016

migxher

Flødebollen skriver:

I princippet kunne det have været et spørgsmål til en graviditetstests da flere lægger sådanne debatter op under gravid. 

De ligger nu som regel prøver at blive gravid 

Anmeld Citér

13. april 2016

Sandratoft

migxher skriver:

Det er vidst bare dig overskriften i den tråd antydede på ingen måde hvad der ville komme af billeder. Som ts skriver, kunne det ligeså godt have været en rød plet på maven, og ikke tegnblødning som billedet viser sig at være.  

Anmeld Citér

13. april 2016

Flødebollen

migxher skriver:

De ligger nu som regel prøver at blive gravid 

Det er jeg altså ikke enig med dig i. 

Tit forvilder de sig under graviditet - eller hvis der lige er tester positiv og man har et svar til en 3. Test. 

Anmeld Citér

13. april 2016

Flødebollen

Flødebollen skriver:

Det er jeg altså ikke enig med dig i. 

Tit forvilder de sig under graviditet - eller hvis der lige er tester positiv og man har et svar til en 3. Test. 

Min pointe er - tag hensyn til hinanden. 

Anmeld Citér

13. april 2016

Flødebollen

FYI, så  ville jeg aldrig oprette sådan en tråd her ud fra 1 episode. Jeg har oplevet det et par gange før indenfor relativ kort tid, og derfor opretter jeg tråden.

Jeg tænkte skam bare, at det vist ikke skadede lige at smide en post-it op

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.