Giv lige en heads up!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
16 svar
19 synes godt om
12. april 2016

Flødebollen

Sart eller Ej.. Måske. Men - engang var det god kutyme, at msn lige i overskriften gav en advarsel, hvis der var stærke billeder... Når der intet står, er jeg lige ved at kaste op når jeg får smidt et mindre kønt billede op på skærmen af fx blod, afføring, ægløsningsslim etc. 

Jep, jeg kunne lade være med at kigge, men det er svært at sortere, når man ikke får en heads up. 

Det var hvert fald god skik herinde tidligere. 

Beklsger dem, jeg træder over tæerne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2016

esioul

Flødebollen skriver:

Sart eller Ej.. Måske. Men - engang var det god kutyme, at msn lige i overskriften gav en advarsel, hvis der var stærke billeder... Når der intet står, er jeg lige ved at kaste op når jeg får smidt et mindre kønt billede op på skærmen af fx blod, afføring, ægløsningsslim etc. 

Jep, jeg kunne lade være med at kigge, men det er svært at sortere, når man ikke får en heads up. 

Det var hvert fald god skik herinde tidligere. 

Beklsger dem, jeg træder over tæerne. 

ja, lige en lille "advarsel" ville være rart her midt i natmaden 

Anmeld Citér

12. april 2016

Flødebollen

esioul skriver:

ja, lige en lille "advarsel" ville være rart her midt i natmaden 

Præcis. Tidligere har folk været gode til at skrive 

Advarsel, stærke billeder etc. Så er man sgu forberedt og kan gå udenom hvis man i forvejen har let til opkast

velbekomme, forresten

Anmeld Citér

12. april 2016

Mortil2piger18

Ja tak! Jeg faldte også lige over en tråd her til aften! Der røg min aftensmad næsten op!!!! 

Anmeld Citér

12. april 2016

Flødebollen

Kærlighedogkildevand skriver:

Ja tak! Jeg faldte også lige over en tråd her til aften! Der røg min aftensmad næsten op!!!! 

Er glad for jeg ikke er den eneste!

Anmeld Citér

12. april 2016

Mortil2piger18

Flødebollen skriver:

Er glad for jeg ikke er den eneste!

Kan godt forstå at man spørger efter hjælp herinde men helt ærligt!! Man går heller ikke ud på gaden til et fremmede mennesker og klasker en lort eller udflåd eller lignende lige i smasken på folk uden liiiiige at advare eller spørge om.... 

Anmeld Citér

12. april 2016

Flødebollen

Kærlighedogkildevand skriver:

Kan godt forstå at man spørger efter hjælp herinde men helt ærligt!! Man går heller ikke ud på gaden til et fremmede mennesker og klasker en lort eller udflåd eller lignende lige i smasken på folk uden liiiiige at advare eller spørge om.... 

FOrhåbentlig ikke

Anmeld Citér

12. april 2016

Chellie

Helt enig i, at det er god opførsel lige at advare. Meeeen, det er jo ikke et generelt problem herinde, synes jeg ikke. Det kunne jo være en forglemmelse i den pågældende tråd, at man ikke fik skrevet helt ud, at det var et klamt billede, og istedet kun fik skrevet billede.  Jeg tror i hvert fald ikke, TS var ude på at støde nogen 

Anmeld Citér

12. april 2016

migxher

Måske det bare er mig men jeg kunne nu godt regne ud at der var et mindre appetitlig billede det plejer det at være når nogen spørge hvad er det efterfulgt af et hint om at der altså er billede.

Hvad havde i troet det var for et billede, under graviditets kategorien? 

Anmeld Citér

13. april 2016

Flødebollen

Chellie skriver:

Helt enig i, at det er god opførsel lige at advare. Meeeen, det er jo ikke et generelt problem herinde, synes jeg ikke. Det kunne jo være en forglemmelse i den pågældende tråd, at man ikke fik skrevet helt ud, at det var et klamt billede, og istedet kun fik skrevet billede.  Jeg tror i hvert fald ikke, TS var ude på at støde nogen 

Jeg har oplevet det mere end en gang på det seneste.

opretter ikke en tråd med noget, jeg kun har oplevet en gang.

netop fordi keg ikke er ude på at hænge nogen ud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.