Hormonspiral og tampon.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
hejmeddig10 skriver:

Jeg har haft den i 11 måneder. Og synes godt nok det er træls at jeg skal bruge 14 dage på at bløde.. 

Så ville jeg vælge at få den fjernet..

Jeg har haft p-stav i 8 mdr pt og skal have den fjernet om en måned fordi der går alt fra 1-5 uger mellem hver blødning og jeg bløder 2-3 uger hver gang... I marts var der f.eks. 1 enkelt uge hvor jeg ikke blødte.. Det er jeg ved at være pænt træt af.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2016

hejmeddig10

MummiT skriver:

Så ville jeg vælge at få den fjernet..

Jeg har haft p-stav i 8 mdr pt og skal have den fjernet om en måned fordi der går alt fra 1-5 uger mellem hver blødning og jeg bløder 2-3 uger hver gang... I marts var der f.eks. 1 enkelt uge hvor jeg ikke blødte.. Det er jeg ved at være pænt træt af.

Jeg ringede til lægen i mandags for at få en tid, så siger sekretæren at jeg skal skrive til min læge.. Ja, det er flot, nu går der jo så op til 3 uger før hun svare.. Så nu må jeg gå og vente på svar på hvad vi skal gøre. 

Anmeld Citér

1. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
hejmeddig10 skriver:

Jeg ringede til lægen i mandags for at få en tid, så siger sekretæren at jeg skal skrive til min læge.. Ja, det er flot, nu går der jo så op til 3 uger før hun svare.. Så nu må jeg gå og vente på svar på hvad vi skal gøre. 

Hvorfor ikke bare ringe i lægernes telefontid? Hos min læge bliver man stillet direkte ind til en læge hvis man ringer mellem 8 og 9. 

Men øv det lyder virkelig træls!

Jeg er der hvor jeg nærmest tæller dagene indtil min tid hos gynokologen så jeg kan få fjerter p-staven. Lidt under 3 uger nu..

Anmeld Citér

3. maj 2016

hejmeddig10

MummiT skriver:

Hvorfor ikke bare ringe i lægernes telefontid? Hos min læge bliver man stillet direkte ind til en læge hvis man ringer mellem 8 og 9. 

Men øv det lyder virkelig træls!

Jeg er der hvor jeg nærmest tæller dagene indtil min tid hos gynokologen så jeg kan få fjerter p-staven. Lidt under 3 uger nu..

Man skal nærmest være døende før man bliver stillet igennem til en læge.. Men nu har jeg bestilt en tid, så må jeg se om hun når at svare inden da

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.