Hvor gammel skal hun være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2016

ninibadini

Jeg tænker, at kroppen nok godt kan begynde at lugte anderledes i den alder, uden at man nødvendigvis lugter af gammel sved. Så hvis hun synes, hun lugter, synes jeg bare hun skal prøve en roll-on uden parfume. Det er da rigtig rart at I kan snakke ærligt sammen, også om lidt svære ting som pubertet og kroppen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hende af min er samme alder... Jeg har godt set og fornemmet at der var forandringer igang.   Sidste år kom jeg ind på værelset til hende..... Vi blev enige om pga teenager sved lugt at det nu var tid til en deo... Hun fik en uden lugt osv....

Ved at blive igang mange bruger det samme dog også rigtig deo...

Niecen fik mens sin 9 årig, og jeg venter bare på hende af min får... Akne er desværre begyndende så det vist et spørgsmål om tid.... 

Tak for svar.

Må jeg spørge hvordan aknen ser ud? For min pige er begyndt at få nogle hvide knupper som jeg er i tvivl om kan være det.

Jeg synes det bliver tidligere og tidligere man hører piger får mens.

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Jeg kan sagtens følge dig  

Men jeg ville synes det er synd, hvis hun føler hun lugter .. 

Og derudover vil jeg tro det vil blive et fysisk behov indenfor blot et års tid .. Og så vil jeg nok foretrække at komme det i forkøbet  

Ja helt klart. Det vil være synd at gå rundt og lugte.

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym trådstarter

ninibadini skriver:

Jeg tænker, at kroppen nok godt kan begynde at lugte anderledes i den alder, uden at man nødvendigvis lugter af gammel sved. Så hvis hun synes, hun lugter, synes jeg bare hun skal prøve en roll-on uden parfume. Det er da rigtig rart at I kan snakke ærligt sammen, også om lidt svære ting som pubertet og kroppen.

Ja det dejligt at kunne snakke om alt. Også derfor jeg er bange for om jeg er for streng lige vedr deo. Så hun ikke føler hun kan komme til mig. Små ting(problemer) kan hurtigt blive store i den alder.

Anmeld Citér

12. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar.

Må jeg spørge hvordan aknen ser ud? For min pige er begyndt at få nogle hvide knupper som jeg er i tvivl om kan være det.

Jeg synes det bliver tidligere og tidligere man hører piger får mens.

Hendes er startet som ved din... Som en form for talg knopper... Desværre bliver de nu mange flere og til bumser...  Desværre har hun vist arvet min urene hud...

Ja det er lidt trist så tidligt de begynder at få det.. Det skaber en masse nyt at forholde sig til og afsluttet barndommen ret brat . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.