Sikke et chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.385 visninger
19 svar
5 synes godt om
11. april 2016

Moar2011

min søn skulle idag til øjenlæge, og det kom sig af, at jeg synes han stod tæt på tingene når han sku se tv, iPad osv .. Og heller nu end når han starter i skole, hvis det sku vise sig for, at briller var nødvendige .. 

Til min overraskelse, har han så meget brug for briller 

han fik +4 og en bygningsfejl  hvor var det godt jeg fik en tid.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

MissTas

Moar2011 skriver:

min søn skulle idag til øjenlæge, og det kom sig af, at jeg synes han stod tæt på tingene når han sku se tv, iPad osv .. Og heller nu end når han starter i skole, hvis det sku vise sig for, at briller var nødvendige .. 

Godt i kom afsted! Min datter på 4 år har haft briller i et år pga pludselig skelen på det ene øje. Og jeg synes hun er så smuk og kær med briller  men det var også et chok for mig. Er sikker på i nok skal finde nogle flotte til ham

Anmeld Citér

11. april 2016

Moar2011

Godt i kom afsted! Min datter på 4 år har haft briller i et år pga pludselig skelen på det ene øje. Og jeg synes hun er så smuk og kær med briller  men det var også et chok for mig. Er sikker på i nok skal finde nogle flotte til ham

R virkelig glad for at jeg lyttede til min mavefornemmelse .. 

Dog lidt øv, at man skulle vente så længe på en tid hos øjenlægen, men sån er det - man får bare lidt dårlig samvittighed 

jeg synes simpelthen han er noget så lækker også selvom de var dyre.  

Hva ga i? Og hvad styrke har hun?

Anmeld Citér

11. april 2016

MissTas

Moar2011 skriver:

R virkelig glad for at jeg lyttede til min mavefornemmelse .. 

Dog lidt øv, at man skulle vente så længe på en tid hos øjenlægen, men sån er det - man får bare lidt dårlig samvittighed 

jeg synes simpelthen han er noget så lækker også selvom de var dyre.  

Hva ga i? Og hvad styrke har hun?

Ja de er vildt dyre  vi måtte gi 5200kr. Hun har +3,5 og 3,75. Og så fik hun selv lov at vælge farve! Vi har købt flex Titan så de kan bøjes på alle led og kanter uden de går i stykker, er næsten nødvendigt ved et meget aktivt barn Men sådan er mange småbørns syn. Vi fik at vide at hun kun skulle ha briller fordi hun skelede .. 

Anmeld Citér

11. april 2016

2babygirls

Moar2011 skriver:

Nurh lille mand da! Jeg har 4,75 og 5,25, så ved hvor tæt jeg skal på ting før jeg kan se noget, og det er Ca  40cm 

Anmeld Citér

11. april 2016

skoust

Det var godt i kom afsted �� Ja jeg kender det alt for godt selv jeg har -12 på det ene øje og -11,75 på det andet 

Anmeld Citér

11. april 2016

Misser1989

Min søn fik briller for halvandet måned siden 

Det var lægen til hans tre års undersøgelse der mente at han evt. Skulle have briller. 

Vi kom afsted og det skulle han sørme. Godt nok kun +1 på begge øjne og bygningsfejl på begge. 

Siden er han ikke rendt ind i døre og borde som han så ofte gjorde 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. april 2016

Moar2011

2babygirls skriver:

Nurh lille mand da! Jeg har 4,75 og 5,25, så ved hvor tæt jeg skal på ting før jeg kan se noget, og det er Ca  40cm 

Er dit + eller - ? For han er lang synet .. 

Anmeld Citér

12. april 2016

Moar2011

Misser1989 skriver:

Min søn fik briller for halvandet måned siden 

Det var lægen til hans tre års undersøgelse der mente at han evt. Skulle have briller. 

Vi kom afsted og det skulle han sørme. Godt nok kun +1 på begge øjne og bygningsfejl på begge. 

Siden er han ikke rendt ind i døre og borde som han så ofte gjorde 

Haha ku lige se det for mlg hehe .. Godt der os blev gjort noget ved det  

Anmeld Citér

12. april 2016

Moar2011

MissTas skriver:

Ja de er vildt dyre  vi måtte gi 5200kr. Hun har +3,5 og 3,75. Og så fik hun selv lov at vælge farve! Vi har købt flex Titan så de kan bøjes på alle led og kanter uden de går i stykker, er næsten nødvendigt ved et meget aktivt barn Men sådan er mange småbørns syn. Vi fik at vide at hun kun skulle ha briller fordi hun skelede .. 

Hold da op- jeg fik 500kr i rabat det hjalp da lidt .. 

Synes det var vigtig man fik nogen der bare lige var ham og så letvægtsglas - trivex - og superclean

Hvordan ved man om det enkel eller flere styrke ?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.