Ud fra det du beskriver lyder han som min mand da han var utro ( med et andet par )
og så tænker jeg at det ikke lyder som om I har et forhold i forvejen. Han er aldrig hjemme og når han er er i uvenner..
du er hans trygge base. Et sted han kan komme hjem til og forvente at tingene er som han vil have dem uden for store krav. Derfor prøver han at nedgøre dig og give dig frygt fordi hvis du smider ham ud så mister han sin base..
helt ærligt glem alt hvad han siger, for det er ren nedgørelse og manipulation for at holde dig nede og få så smidt ham ud og søg omgående om skilsmisse. Og glem alt om han går med sin ring eller ej.. Det er da fuldstændig ligegyldigt. Det vigtige er om DU har din ring på.. Hans ring kan være en vane eller bare endnu et triks for at psyke dig til at forstå at forholdet ikke er slut fordi det ikke lige passer ham..
stop med at analysere hvad han gør og siger og koncentrer dig om hvad du gør og få dit tilbage på rette spor..
Var din mand utro med et vennepar? Eller en anden pige? Utroskab er min største frygt. Jeg hsr nævnt det for ham før, det med at min tillid virkelig bliver sat på prøve. Han gør egentligt ikke noget hvor man tænker "du er utro!", han er bare så mærkelig. Specielt efter det der vennepar er kommet. De har ingen børn, intet ansvar. De arbejder oven i købet for ham. Det er som om jeg er blevet hende der går hjemme, passer hus og børn, laver hans mad og vasker hans tøj. Jeg ved at det her vennepar eksistere, jeg ved at især manden pisser op og ned af hans kæreste. Hun finder sig i ALT. Han tror jeg er jaloux på hans ven, men jeg hsr prøvet at forklare ham at jeg er bekymret for ham. Han har tabt sig meget, han spiser ikke, han render bare rundt med ham manden. Min bror har prøvet at følge efter ham, og de laver vitterligt ikke noget. De drikker lidt, taler, osv. Det er så forvirrende. Hvergang jeg siger noget, så tager han det som et angreb. Det er ligemeget hvad. Spørger jeg hvornår han kommer hjem så er jeg kontrollerende. Spørger jeg ikke, så er jeg ligeglad med ham. Alt er forkert. Jeg har taget min ring af, det gjorde jeg for en lille uge siden. Den dag jeg sagde at jeg ikke kunne det her mere. Han siger at han arbejder så meget, for os. For at vi kan få hvad vi vil have. Han siger at han altid vil arbejde så meget.
Anmeld
Citér