Så smed jeg ham ud.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.235 visninger
21 svar
42 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg sidder her, i 7. måned. Med to små børn i forvejen. Tænker, finder jeg noglesinde en mand igen? Får jeg er forhold, er der nogle der gider have en med 3 børn? Han "lyver", eller undgår at fortælle sandheden. Han er så utroligt hidsig, når han bliver vred. Han er så dårlig til at tale om problemer, vi kan gå i dage, uger uden at sige et ord til hinanden. Han har sit eget firma, så han arbejder døgnet rundt. Igår hørte jeg ham tale i telefon, han havde ikk været hjemme om natten, han havde været hos sin ven. Det ved jeg, for min veninde bor overfor. Han sagde, hvad jeg tror "min skat", jeg konfronterede ham, han sagde at han sagde "vi tales". Jeg er ret så sikker på at jeg hørte, hvad jeg hørte. Når man ringer til dette nr, så får man "vind" i røret. Ingen svarer. Han har et vennepar, som ingen børn har. De har dårlig indflydelse på ham, manden i deres forhold er enormt arrogant, og det har min kæreste lært af. Han kopiere ham. Han kalder mig dum, at jeg er en kælling, at jeg aldrig finder en der gør så meget for familien igen (her mener han penge går jeg ud fra). Han har stadig sin ring på dog. Hvad havde i tænkt? Hvad havde i gjort? Overreagere jeg? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

loop

Anonym skriver:

Jeg sidder her, i 7. måned. Med to små børn i forvejen. Tænker, finder jeg noglesinde en mand igen? Får jeg er forhold, er der nogle der gider have en med 3 børn? Han "lyver", eller undgår at fortælle sandheden. Han er så utroligt hidsig, når han bliver vred. Han er så dårlig til at tale om problemer, vi kan gå i dage, uger uden at sige et ord til hinanden. Han har sit eget firma, så han arbejder døgnet rundt. Igår hørte jeg ham tale i telefon, han havde ikk været hjemme om natten, han havde været hos sin ven. Det ved jeg, for min veninde bor overfor. Han sagde, hvad jeg tror "min skat", jeg konfronterede ham, han sagde at han sagde "vi tales". Jeg er ret så sikker på at jeg hørte, hvad jeg hørte. Når man ringer til dette nr, så får man "vind" i røret. Ingen svarer. Han har et vennepar, som ingen børn har. De har dårlig indflydelse på ham, manden i deres forhold er enormt arrogant, og det har min kæreste lært af. Han kopiere ham. Han kalder mig dum, at jeg er en kælling, at jeg aldrig finder en der gør så meget for familien igen (her mener han penge går jeg ud fra). Han har stadig sin ring på dog. Hvad havde i tænkt? Hvad havde i gjort? Overreagere jeg? 

Jeg ved ikke om du overreagerer, det er svært at sige.

Det første der faldt mig ind, er at jeg undrer mig over, at dit første spørgsmål er, om du nogensinde finder en ny mand. Hvorfor har du fokus på det, når du endnu ikke ved, hvad du skal gøre med ham du i forvejen har?

Anmeld Citér

11. april 2016

Carina:-)

Det er ikke sundt for jeres børn at vokse op i et hjem med ufred og dårlig stemning.

Altså det med at I kan gå rundt i uger uden at tale sammen fordi I er sure må være uhyggeligt svært og ubehageligt for jeres børn at være i .

Så nej hvis jeres liv sammen er sådan så synes jeg at enten tager I den store snak får afstemt forventninger og tager jer sammen og bliver voksne for jeres børns skyld.

Eller også må I hver til sit og om du kan finde en anden mand...? Tja måske du skulle få styr på din fremtid og dine børn før du spekulerer i ny mand . 

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym trådstarter

Der skal gå meget meget MEGET længe før jeg skal have nogle ny. Det var bare det han sagde jeg aldrig ville kunne få

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym trådstarter

Det er ikke sundt for jeres børn at vokse op i et hjem med ufred og dårlig stemning.

Altså det med at I kan gå rundt i uger uden at tale sammen fordi I er sure må være uhyggeligt svært og ubehageligt for jeres børn at være i .

Så nej hvis jeres liv sammen er sådan så synes jeg at enten tager I den store snak får afstemt forventninger og tager jer sammen og bliver voksne for jeres børns skyld.

Eller også må I hver til sit og om du kan finde en anden mand...? Tja måske du skulle få styr på din fremtid og dine børn før du spekulerer i ny mand . 

Han er ikke her når vi er uvenner. Så der er skam ingen ufred eller dårlig stemning. Jeg er vant til at havde dem selv, for han er i forvejen aldrig hjemme. Børnene spørger ikke efter ham, for han går før de vågner og kommer hjem efter de sover normalt. 

Det er tanker jeg hsr gjort mig, for siden jeg blev gravid er det her vennepar kommet mere og mere ind i hans liv. Ikke i mit.

Anmeld Citér

11. april 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Der skal gå meget meget MEGET længe før jeg skal have nogle ny. Det var bare det han sagde jeg aldrig ville kunne få

Den tid kommer  

Men først - kom ovenpå og find ro med din familie .. søg hjælp i din omgangskreds til alt mellem himmel og jord så du kan klare både fødsel og børn ..

Har du ikke det store netværk så nævn det for din sundhedsplejerske - måske findes der tilbud i dit område med fx frivillige der glædeligt kommer og støvsuger, tager de store med på legepladsen eller hvad du nu har behov for :-

Anmeld Citér

11. april 2016

Rauw

Der er massere mænd derude der selv har børn/ eller ikke har noget imod at få et par bonus børn så det ville jeg slet ikke bekymre mig om. 

Anmeld Citér

11. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Han er ikke her når vi er uvenner. Så der er skam ingen ufred eller dårlig stemning. Jeg er vant til at havde dem selv, for han er i forvejen aldrig hjemme. Børnene spørger ikke efter ham, for han går før de vågner og kommer hjem efter de sover normalt. 

Det er tanker jeg hsr gjort mig, for siden jeg blev gravid er det her vennepar kommet mere og mere ind i hans liv. Ikke i mit.

Hvis du ligger din egen frygt for at være alene på hylden, synes du så at det du beskriver, er den far du vil byde dine børn at vokse op med?

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym

Ud fra det du beskriver lyder han som min mand da han var utro ( med et andet par )

og så tænker jeg at det ikke lyder som om I har et forhold i forvejen. Han er aldrig hjemme og når han er er i uvenner..

du er hans trygge base. Et sted han kan komme hjem til og forvente at tingene er som han vil have dem uden for store krav. Derfor prøver han at nedgøre dig og give dig frygt fordi hvis du smider ham ud så mister han sin base..

helt ærligt glem alt hvad han siger, for det er ren nedgørelse og manipulation for at holde dig nede og få så smidt ham ud og søg omgående om skilsmisse. Og glem alt om han går med sin ring eller ej.. Det er da fuldstændig ligegyldigt. Det vigtige er om DU har din ring på.. Hans ring kan være en vane eller bare endnu et triks for at psyke dig til at forstå at forholdet ikke er slut fordi det ikke lige passer ham..

stop med at analysere hvad han gør og siger og koncentrer dig om hvad du gør og få dit tilbage på rette spor.. 

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Den tid kommer  

Men først - kom ovenpå og find ro med din familie .. søg hjælp i din omgangskreds til alt mellem himmel og jord så du kan klare både fødsel og børn ..

Har du ikke det store netværk så nævn det for din sundhedsplejerske - måske findes der tilbud i dit område med fx frivillige der glædeligt kommer og støvsuger, tager de store med på legepladsen eller hvad du nu har behov for :-

Findes der sådan noget? Det anede jeg ikke

der skal helt ro på, jeg skal hele. Jeg elsker ham meget højt, og det hsr været en meget svær beslutning, som har taget mig måneder at komme frem til.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.