Jeg sidder her, i 7. måned. Med to små børn i forvejen. Tænker, finder jeg noglesinde en mand igen? Får jeg er forhold, er der nogle der gider have en med 3 børn? Han "lyver", eller undgår at fortælle sandheden. Han er så utroligt hidsig, når han bliver vred. Han er så dårlig til at tale om problemer, vi kan gå i dage, uger uden at sige et ord til hinanden. Han har sit eget firma, så han arbejder døgnet rundt. Igår hørte jeg ham tale i telefon, han havde ikk været hjemme om natten, han havde været hos sin ven. Det ved jeg, for min veninde bor overfor. Han sagde, hvad jeg tror "min skat", jeg konfronterede ham, han sagde at han sagde "vi tales". Jeg er ret så sikker på at jeg hørte, hvad jeg hørte. Når man ringer til dette nr, så får man "vind" i røret. Ingen svarer. Han har et vennepar, som ingen børn har. De har dårlig indflydelse på ham, manden i deres forhold er enormt arrogant, og det har min kæreste lært af. Han kopiere ham. Han kalder mig dum, at jeg er en kælling, at jeg aldrig finder en der gør så meget for familien igen (her mener han penge går jeg ud fra). Han har stadig sin ring på dog. Hvad havde i tænkt? Hvad havde i gjort? Overreagere jeg?
Anmeld
Citér