Nej det synes jeg ikke. Jeg spørger ofte lidt ind. Det gør det lettere at forstå sammenhængen (for mig).
Jeg læste det som om at din søn var yngre, og tænkte at du måske pga din fortid havde behov for støtte til hvordan du gerne ville være en god mor for dit barn. Og nogengange har sundhedsplejersken gode råd til hvordan man kan gribe ting an, også selvom det ikke drejer sig om ens eget barn.
Det var bare en tanke, mere var der ikke i det.
Det er da frivilligt om man vil have sundhedsplejersken til at komme
Hvordan kan det være?
At du antager ud fra teksten af vores søn er yngre? Og hvordan kan det være du antager jeg har behov for ekstra støtte fra en sp, når der flere steder står jeg selv har psykolog osv tilknyttet?
Og hvordan er det relevant om jeg har brug for støtte i min mor rolle når emnet er hvordan indberetter jeg? Du skriver om du vil forstå sammenhængen, hvad er sammenhængen mellem min ufødte søster/bror og min egen mor rolle?
Sammenhængen var jo aldrig hvad du spurgte ind til, med en klar forudtagelse om vores barns alder mit valg, du spørger jo hvordan kan det være du har fravalgt, ikke har du fravalgt?
Jeg har skam haft en skøn sunhedsplejske i vores tidligere kommune, vores første søn er født meget for tidligt, vores datter født lidt senere og vores sidste søn døde for snart 2 år siden, så hun har været uundværlig flere gange, men i denne sammenhæng kan jeg ikke bruge hende og vi er Heller ikke tilknyttet længere
Anmeld
Citér