Er i klar på en af de rigtig lange? for at gøre det nemmere, starter jeg med forkortelserne, OBS!!! ikke for sarte sjæle.
A- min far
B- fars ex kone
C- fars nye kæreste.
jeg er nød til at starte helt i begyndelsen ellers giver det ingen mening, dengang jeg blev født at en 18 årig mor og en 24 årig far, var min kære far fuld af gode ideer, han ville ha styr på sit liv, droppe kriminaliteten og tage sig af den nye lille baby (mig). det går hurtigt galt mellem min mor og far, min far var i fængsel i et par måneder ad gangen, ryger stadig en masse hash og lever i det hele taget ikke et godt liv.
Da jeg var 3 år, får min mor fuld forældre myndighed og min far blev tvangsindlagt. bla fordi han masturberede foran min moster, blottede sig for nogle børn på en skole sti og var stærkt upassende når han eks. skiftede min ble (tog sig aaaaalt for lang tid til at vaske mig og alt for lang tid på at putte creme på mig, som jeg af en eller grund skulle have på ved hvert ble skift) han var dybt paranoid og var ved flere lejligheder ekstrem voldelig overfor min mor fordi han hørte hende sige ting, hun aldrig så meget som havde tænkt - altså var en eller form for psykotisk
vi spoler mange år frem, til jeg var 18 år, her fik jeg kontakt til ham igen, jeg var blevet skånet for detaljerne og havde bare fået afvide han var meget syg, alle detaljerne om hans sygdom osv. fandt jeg ud af senere via akt in sigt og de mennesker der opsøgte mig for at advare mig.
Da jeg mødte ham røg han stadig en masse hash og havde også et massivt alkohol misbrug, han har så denne her kæreste ting. En kvinde total uden selvværd og selvtillid som vitterlig finder sig i at blive pisset op ad ned af ryggen, hun acceptere enda utroskab (flere gange!) Med den begrundelse at det ikke var planlagt. og finder sig i min far siger de ledeste ting bag hendes ryg, hun ved det fordi folk fortæller hende det men reagere aldrig rigtig på det han brænder hende ved flere lejlheder af flere uger i træk.
Da jeg som knapt 19 årig havde udviklet et solidt kokain misbrug var jeg ude i noget prostitution, det vidste min far og afhængig som jeg er og syg som han er, køber han mig ved flere lejligheder, tvinger mig til at hundse rundt med ham (som var han en lille hund) tager ydmygende billeder og truer med at frigive dem hvis ikke jeg går med på de ting han kræver. jeg vil ikke gå i detaljer med det, men det involvere bla. mig være i bad hvor han snig glor mig og gør ja you know. at jeg skal være nederdrægtig overfor ham mens han kravler rundt i hofte holder og andre ting. men også samleje.
jeg møder min mand kort tid efter dette, og han får virkelig hjulpet mig ud af mit misbrug og ud af min fars klør. 
årene går og min fars "tilstand" tager til, kæresten B er vippet ud siger han, men hun er der stadig flere gange om ugen og de opfører sig stadig som kærester eller sådan som de nu gjorde før. B fortæller mig bla. at A som 15 årig var i fængsel første gang for at forgribe sig på en 12 årig i en cykel kælder. B og A har altid været venner helt siden 1 klasse, jeg trækker mig fra B kan ikke rigtig forholde mig til at hun har sådan viden men stadig er sammen med A, jeg har på daværende tidspunkt kun kontakt med B da hun af en eller grund holder meget fast i det skal vi. B har siden jeg mødte A igen, været meget jaloux og følte sig voldsomt tidsilesat når vi sås uden hende, B har desværre en frygtelig tendens til at sige alt hun får afvide videre og skaber derfor en masse problemer mellem A og jeg, allerede tidligt i vores relation.
for snart 2 år siden, kort efter jeg mistede min nyfødte søn,( her oplevede jeg virkelig A's ligegyldighed, jeg rakte ud igen i håbet om at få noget far støtte men mødte i stedet en der krævede min skulder.) møder A C. eller det vil sige A har kendt C siden hun var 12 år
. men her bliver de kærester.
C er 5 år yngre end jeg, så alders forskellen er 29 år på de 2. C's far er bedste ven med A.
C og A er nu kærester, men A er kærester med B på side linjen hvilket C godt ved, da de også taler sammen og ja det hele er løgn, bedrag og sygt forvirrende, jeg trækker stikket fuldstændigt, afbryder kontakten og hører intet indtil for en uge siden.
C er gravid?!
og beholder barnet. c regner med A starter til psykolog og de bare skal lege kerne familie, for det har han jo lovet! jeg har indvilligt i at mødes med C, mest fordi jeg gerne vil beskytte min kommende bror eller søster, jeg har akt indsigt fra mine sager og jeg ved derfor hvad der er sandt og falsk, men hvordan for jeg Cs øjne op?
C er desværre selv en meget plaget sjæl der kommer fra et hjem med massive omsorgssvigt og store misbrugsproblemer, så hun er desværre som skabt til en type som A.
A er meget charmerende og veltalende, kan sælge sand i sarhara og tale bukserne af de fleste, ja det er så grotesk jeg ved den slags om min egen far, men det gør jeg desværre, for manden har ingen grænser, han taler uden hensyn til hvem der lytter og er i det hele taget dybt upassende (klam type der glor efter meget for unge piger)
hvad kan jeg gøre? skal jeg indberette til Cs hjemme kommune, så jeg ved nogen holder øje, eller hvad fanden gør jeg for at "redde" min kommende søskende fra hans klør?
jeg er ikke ude på hævn, men for filen manden har en uhyggelig liste af klamme begivenheder bag sig. han exkone (lad os kalde hende D) s datter anklagede også om langvarig seksuelle overgreb, men sagen blev helagt fordi bevisbyrden ikke kunne rejses fordi D's datter havde et meget aktivt sexliv (ja lad os bare lade den stå, hvorfor har en 12 årig dog et meget aktivt sexliv
)
jeg har ikke fortalt nogen om mine oplevelser, min mand kender lidt til det og ja i nu dem der kender mest.
oven i det hele står jeg og flytter til et andet land om 2 måneder, så jeg kan ikke engang hjælpe på tæt hold, hvorfor jeg er nød til at tænke i kommune osv.
tak fordi i kom hertil, vær sød ikke være for hård, jeg er meget skrøbelig lige nu, oplevelserne er meget levende nu der er rippet op i det