Er der en chance for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Det også rigtigt.. Nogle kan teste positivt på æl test ved graviditet. Teststregen skal så være tydligere end kontrolstregen og komme med det samme .. Men en usikker måde at teste for graviditet på

Æggeløsningstestene er negative. Jeg venter og ser om min mens kommer, men jeg er bare lidt usikker på hvornår den skulle komme, nu hvor den kom 7 dage for tidligt. Skal jeg så regne efter den dag? Eller skal jeg tage efter min gamle cyklus?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Æggeløsningstestene er negative. Jeg venter og ser om min mens kommer, men jeg er bare lidt usikker på hvornår den skulle komme, nu hvor den kom 7 dage for tidligt. Skal jeg så regne efter den dag? Eller skal jeg tage efter min gamle cyklus?

Okay .. ja det et godt spørgsmål? Ved jeg faktisk ikke 

Anmeld Citér

23. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Okay .. ja det et godt spørgsmål? Ved jeg faktisk ikke 

Jeg satser på den gamle cyklus, for den er jo længere henne i måneden end den anden, så hvis min mens ikke komme den 11/5 så må jeg tage en test, for så er jeg gået over tid ligemeget hvad, for den "nye" cyklus er den 2/5

Anmeld Citér

23. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg satser på den gamle cyklus, for den er jo længere henne i måneden end den anden, så hvis min mens ikke komme den 11/5 så må jeg tage en test, for så er jeg gået over tid ligemeget hvad, for den "nye" cyklus er den 2/5

God ide  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.