Er der en chance for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
13 svar
1 synes godt om
10. april 2016

Anonym trådstarter

1. Hej!
    Jeg ved ikke om det her er den rigtige side at skrive til, men jeg er i tvivl om jeg er gravid.
    Mig og min kæreste har haft meget ubeskyttet sex. Men jeg fik min menstruation her den 3 april, men den var lidt mærkelig, jeg plejer kun at have menstruation i 4 dage og på 5 dag med pletblødning. Men denne her gang varede den lidt længere, den varede 6 dage og plus den kom også 7 dage for tidligt. Og nu hvor jeg rigtigt skulle have haft min menstruation, har jeg fået brun udflåd, ømme bryster, virkelig oppustet og meget træt.
    Jeg ved ikke om det kan være graviditet eller om det er min cyklus der ændre sig? Måske er der andre der har oplevet det samme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2016

Camilze

Den mest simple måde at finde ud af det på, er at tage en graviditetstest. Men det kan ske, at din cyklus ændrer sig, hvis du fx. er inde i en stresset periode eller evt. tænker for meget på graviditet. 

Anmeld Citér

10. april 2016

Anonym trådstarter

Camilze skriver:

Den mest simple måde at finde ud af det på, er at tage en graviditetstest. Men det kan ske, at din cyklus ændrer sig, hvis du fx. er inde i en stresset periode eller evt. tænker for meget på graviditet. 

Men kan jeg godt tage en test nu? Er det ikke for tidligt?

Anmeld Citér

11. april 2016

Camilze

Anonym skriver:

Men kan jeg godt tage en test nu? Er det ikke for tidligt?

Jeg ville vente til omkring d. 20.

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

Camilze skriver:

Jeg ville vente til omkring d. 20.

Jeg tog en test her for 4 dage siden, den viste svag positiv, så tog jeg en dagen efter om morgenen og den viste helt negativ, der var ikke så meget som en skygge.��

Anmeld Citér

19. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg tog en test her for 4 dage siden, den viste svag positiv, så tog jeg en dagen efter om morgenen og den viste helt negativ, der var ikke så meget som en skygge.��

Ville ta en ny i dag.. Der er jo gået nogle dage siden du testede sidst . Hvor langt vil du være i dag hvis du er gravid?

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Ville ta en ny i dag.. Der er jo gået nogle dage siden du testede sidst . Hvor langt vil du være i dag hvis du er gravid?

Jeg har ingen ide, for som jeg skrev oppe kom min menstration 7 dage for tidligt, som også kan tyde på implationsblødning eller det kan være min menstration der driller. Men jeg har bare ikke oplevet min menstration skifte før. Men jeg vil tro at jeg er omkring 4-5 uge, hvis jeg er gravid. 

Anmeld Citér

22. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg har ingen ide, for som jeg skrev oppe kom min menstration 7 dage for tidligt, som også kan tyde på implationsblødning eller det kan være min menstration der driller. Men jeg har bare ikke oplevet min menstration skifte før. Men jeg vil tro at jeg er omkring 4-5 uge, hvis jeg er gravid. 

Så burde du næsten også ku teste positivt hvis du er gravid. Har du prøvet at ta en ny test?

Anmeld Citér

23. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Så burde du næsten også ku teste positivt hvis du er gravid. Har du prøvet at ta en ny test?

15 april, der tog jeg en om aften og den var svag positiv og så tog jeg en dagen efter om morgenen og den var så helt negativ.

Men jeg har nogle æggeløsningsteste liggende og har læst mig frem til at man kan bruge den som en test, altså den er selvfølgelig ikke 100% sikker, men har læst noget om at hvis den kan ligge positiv 2 dage i træk, så kan det godt tyde på en graviditet.

Anmeld Citér

23. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

15 april, der tog jeg en om aften og den var svag positiv og så tog jeg en dagen efter om morgenen og den var så helt negativ.

Men jeg har nogle æggeløsningsteste liggende og har læst mig frem til at man kan bruge den som en test, altså den er selvfølgelig ikke 100% sikker, men har læst noget om at hvis den kan ligge positiv 2 dage i træk, så kan det godt tyde på en graviditet.

Det også rigtigt.. Nogle kan teste positivt på æl test ved graviditet. Teststregen skal så være tydligere end kontrolstregen og komme med det samme .. Men en usikker måde at teste for graviditet på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.