make up

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2016

Bshizzle

Da jeg var 10 år, da havde jeg en smule Make up jeg kunne bruge til ren og skær leg eller pynt når jeg evt skulle til klassefest.

Perfumer var ik noget jeg ejede men havde en deo/rulle neutral. 

Hvis jeg havde en pige på 10 år, så måtte hun med glæde gerne eje Make up.. Men ikke noget hun skulle bruge til hverdag i skolen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hvad er der galt i at, børn har makeup til at lege og eksperimentere med derhjemme?

Jeg var sku ikke særlig gammel før jeg havde en hel skuffe med makeup fra min mor og mostre... Det var jeg pavestolt af...

Jeg legede med dukker og barbiedukker til jeg var 11/12 år og elskede at lægge makeup og pynte mig, men kan ikke huske om jeg fik lov at tage det på, nær vi skulle noget... Tror ikke at mine forældre var strenge med det.... 

Nu har jeg kun en pige på 16 i hytten, men vi har ikke haft et strengt forhold til det og hun går med det en gang imellem og ellers er hun naturel... Forbud følger der ikke noget godt med sig i mine øjne...

Anmeld Citér

10. april 2016

lineog4

Mathias Villads skriver:

Hvad er der galt i at, børn har makeup til at lege og eksperimentere med derhjemme?

Jeg var sku ikke særlig gammel før jeg havde en hel skuffe med makeup fra min mor og mostre... Det var jeg pavestolt af...

Jeg legede med dukker og barbiedukker til jeg var 11/12 år og elskede at lægge makeup og pynte mig, men kan ikke huske om jeg fik lov at tage det på, nær vi skulle noget... Tror ikke at mine forældre var strenge med det.... 

Nu har jeg kun en pige på 16 i hytten, men vi har ikke haft et strengt forhold til det og hun går med det en gang imellem og ellers er hun naturel... Forbud følger der ikke noget godt med sig i mine øjne...

Dina på 13 har måtte eje makeup altid - jeg har bare ikke købt det for hun kan jo bruge min. Der må leges med det hjemme, men hun må ikke have det på i skole. Hvorfor skulle hun? 

Hun er rimelig udviklet næsten 170 cm, hvorfor skulle hun dog sende signalet om at være mere moden end hun er, og hvorfor skulle hun dog lægge makeup på noget der er så smukt uden. Jeg er heldig så hendes eneste ønske er mascara. Selv parfume vil hun ikke, går i klasse med en hvis mor er ansat i formidling mm. Netop om allergi og med særlig fokus på parfume allergier hos unge, så det har smittet af. 

Men nej ikke forbud men fornuftig snak som hun heldigvis forstår

Anmeld Citér

10. april 2016

TNBC

Mathias Villads skriver:

Har ikke sagt der er noget galt, men hun har MEGET... for en ni aarig. synes jeg.

Anmeld Citér

11. april 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
lineog4 skriver:

Dina på 13 har måtte eje makeup altid - jeg har bare ikke købt det for hun kan jo bruge min. Der må leges med det hjemme, men hun må ikke have det på i skole. Hvorfor skulle hun? 

Hun er rimelig udviklet næsten 170 cm, hvorfor skulle hun dog sende signalet om at være mere moden end hun er, og hvorfor skulle hun dog lægge makeup på noget der er så smukt uden. Jeg er heldig så hendes eneste ønske er mascara. Selv parfume vil hun ikke, går i klasse med en hvis mor er ansat i formidling mm. Netop om allergi og med særlig fokus på parfume allergier hos unge, så det har smittet af. 

Men nej ikke forbud men fornuftig snak som hun heldigvis forstår

Skriver faktisk også til at eksperimentere med derhjemme... Ikke at jeg kan se noget galt i, at de har det på til fødselsdage i familien.. Hvornår jeg ser dem med det i skolen ved jeg ikke helt... Tror vores var lige inden hun skulle konfirmeres... Men hun har aldrig lignet en farvelade, men bare haft det på, så det har virket naturligt... 

Jeg ser det bare ikke som noget fy fy.. Men som en del af det, af udvikle sig som pige.. At de elsker at pynte sig og gøre sig pæne.. De eksperimentere med sig selv... At de finder ud af, hvad de er til osv... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.