make up

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
14 svar
3 synes godt om
9. april 2016

TNBC

Godaften de damer og herrer

Bare et hurtigt spoergsmaal, har jeres doetre paa 9-10aar make up(ikke til at bruge hver dag, men bare har.) og hvis ja, hvad og hvor meget? og jeg mener rigtig makeup...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Nej det har de ikke. I min verden er det alt for tidligt, at begynde at bruge sådan noget i 3 og 4 klasse.

Anmeld Citér

9. april 2016

TNBC

Meyer skriver:

Nej det har de ikke. I min verden er det alt for tidligt, at begynde at bruge sådan noget i 3 og 4 klasse.

Helt enig, jeg blev ogsaa noget chokeret over alt den make-up pigen havde, og parfume.

Anmeld Citér

9. april 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Min datter er 13 og begyndt at bruge mascara, that's it! Jeg har holdt meget hårdt på at man er for ung når man ikke er konfirmeret endnu! Det mener jeg stadig men måtte gå på kompromis for et halvt år siden da alke de andre piger i hendes klasse startede med mascara. Nu skal hun konfirmeres næste weekend, så bliver det nok udvidet en smule, men jeg synes stadig hun er meget ung.

Anmeld Citér

9. april 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min datter på 12 har nok 80 neglelak og 10 parfumer og ikke andet. Ingen make up i den forstand. Jeg har sagt hun først må bruge make up når hun er 18 men den holder nok ikke 

Anmeld Citér

9. april 2016

loop

TNBC skriver:

Bare et hurtigt spoergsmaal, har jeres doetre paa 9-10aar make up(ikke til at bruge hver dag, men bare har.) og hvis ja, hvad og hvor meget? og jeg mener rigtig makeup...

Min datter har, og hun må kun have det på herhjemme.

Det er måske 1 gang i måneden hun leger med det/prøver at tage det på, enten alene, sammen med veninder eller mig.

Neglelak er det eneste hun må have på ud af huset.

Anmeld Citér

10. april 2016

Fremad

Ja, både sminke og duft.... Sminken er yderst sjælden...

Duften bruger hun tit, og har neutral på hver dag da hun allerede har behov for at dække sved lugt...

Ved flere i klassen bruger alm deo mm hver dag...

Anmeld Citér

10. april 2016

lineog4

Min datter blev 13 i torsdag (gisp). For 1 1/2 år siden begyndte kvinde verden at være interessant og det var især cremer og andet fra body shoppen og babylips - hun købte selv og det blev aldrig brugt 

hun har spurgt om make up og reglen her hjemme er hun må bruge mascara fra 7. Klasse, dog har hun ønsket sig en i fødselsdagsgave men ikke fået (endnu skal have gæster i dag). 

Hun må også bruge læbepomade med lidt farve i, men hun ligner heldigvis sin mormor glemmer det de fleste dage.

De er jo så smukke så hvorfor ødelægge der med make up? 

Anmeld Citér

10. april 2016

Mom2Two

TNBC skriver:

Nej, ville aldrig gi et barn make up

Anmeld Citér

10. april 2016

MysteriousAngel

Niks. Hverken neglelak, mascara eller andet. Hvorfor skal de dog have det på i så ung en alder? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.