Sagen er den, jeg er gift med en mand jeg ikke forstår mere!!
Vi har to børn sammen, og har været sammen i 6 år, sidste år mistede vi vores 3. barn (dødfødsel)
siden en har han været helt urimelig! Og meget egoistisk! Tvivler faktisk på han elsker os mere
jeg er igang som elev ved skat, han er igang som elev i detail . Og vi har ca 11.000 udbetalt tilsammen nu.. Nu vil han til at læse op på sine fag, og på universitetet. Dvs at han kan få su nogen af månederne, men han er ikke villig til st tage job ved siden af . Så, han vil altså droppe sin uddannelse som salgs assistent som han er færdig med til december, og igang med det her. Et andet problem er at han vil flytte 50 km væk for at studere, og så komme hjem i weekenderne? Men det er jeg ikke interesseret i, jeg har det lidt sådan, at han har et valg, familien eller skolen (HVIS DET ABSOLUT SKAL VÆRE NU) .. Og vælger han at flytte fra os, så kan jeg ikke se hvorfor vi skal blive sammen, selvom det gør helt ufatteligt ondt .
Han er blevet SÅ egoistisk! Og nægter det selv, siger tilgengæld han har ret til de ting fordi jeg har fået to børn, så nu det hans tur. Han får fri kl 18, kommer hjem 18:30 og træner så til kl 22. Altså, jeg er alene om det hele med børnene .
Vi vi har en datter som er meget bagud med sprog og sociale kompetencer, og jeg står alene med ALT omkring hende!
Mine og børnenes behov bliver altid sat til side
og jeg kan bare ikke mere!
Men er jeg forkert på den? Burde jeg bare bide i det sure æble og lade ham gøre sim han vil?
Anmeld
Citér