Er der nogen endo-piger derude???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2016

tarkoflen

pb2016 skriver:

Hold da op, en omgang!  Utroligt så svært det kan være at få systemet til at lytte.. Godt du slog i bordet, og fik en henvisning!

Jeg var til læge i går, som ved en almindelig gynækologisk undersøgelse kunne mærke, at der var noget på venstre æggestok. Han mistænkte også en cyste. Han har henvist mig til en kvindeklinik for at, i første omgang, få tjekket cysten. Han ville samtidig skrive til de gynækologiske læger, at de skal være obs på endometriose, da han ville give mig ret i, at jeg havde en del symptomer, som stemmer med endometriose  Så nu må vi se, hvad de siger. 

Ja det var en lang sej kamp!

godt du fik en henvisning og heldigvis ved de lidt mere om, hvad de skal kigge efter i dag både praktiserende læger og gynækologerne, så forhåbentlig bliver det meget nemmere for dig  

held og lykke med det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2016

pb2017

tarkoflen skriver:

Ja det var en lang sej kamp!

godt du fik en henvisning og heldigvis ved de lidt mere om, hvad de skal kigge efter i dag både praktiserende læger og gynækologerne, så forhåbentlig bliver det meget nemmere for dig  

held og lykke med det

Ja, heldigvis  Mange tak, håber selvfølgelig ikke jeg har det - men dejligt at kunne enten be- eller afkræfte det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.