Endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2016

Mn101186

Ejj kæmpe stort tillykke - jeg er selv 5+2 idag - meen ligner en som er 3 mdr henne (eller da vi ventede vores pige havde jeg præcis samme str i uge 23) �� Såå vi tror det er tvillinger eller muligvis er jeg længere henne.. Fordi jeg kan slet ikke skjule det eller gå i mit normale tøj.. 

Kan du skjule det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2016

Spireren

MissTas skriver:

Hej  

ved at være længe siden jeg har været aktiv her på siden, men nu er jeg tilbage en gang imellem. Vi venter os endelig nr. 2 efter halvandet års kamp! Vi vidste godt det kunne blive svært, da jeg for 4 år siden blev kronisk syg og får daglig medicin, men det lykkedes Vi har i forvejen en datter på 4 år og hun er så stolt og glæder sig helt vildt til at blive storesøster! Har fået bekræftet graviditeten ved lægen og skulle ifølge min ægløsning være 5+4 i dag skal til første lægeundersøgelse i slutningen af denne måned når jeg er 8+3 

Vel kommen tilbage

Stort tillykke til dig 

Anmeld Citér

10. april 2016

MissTas

Mn101186 skriver:

Ejj kæmpe stort tillykke - jeg er selv 5+2 idag - meen ligner en som er 3 mdr henne (eller da vi ventede vores pige havde jeg præcis samme str i uge 23) �� Såå vi tror det er tvillinger eller muligvis er jeg længere henne.. Fordi jeg kan slet ikke skjule det eller gå i mit normale tøj.. 

Kan du skjule det?

Nej jeg kan heller ikke skjule det, overhovedet :/ og kan ikke forstå at maven kan være SÅ oppustet at man ser virkelig gravid ud.. Jeg har beregnet min termin fra præcis den dag jeg havde en positiv ægløsningstest og ifølge den beregning er jeg 6+0 i dag . Men jeg ser også ud til at være længere henne, men tror det er meget normalt at være større anden gang end første

Anmeld Citér

10. april 2016

Mn101186

MissTas skriver:

Nej jeg kan heller ikke skjule det, overhovedet :/ og kan ikke forstå at maven kan være SÅ oppustet at man ser virkelig gravid ud.. Jeg har beregnet min termin fra præcis den dag jeg havde en positiv ægløsningstest og ifølge den beregning er jeg 6+0 i dag . Men jeg ser også ud til at være længere henne, men tror det er meget normalt at være større anden gang end første

Skal du ikke regne din termin ud fra din første dsg i sidste mens?? Det gjorde min sygeplejerske for mig nemlig, så er lidt forvirret nu 

Anmeld Citér

10. april 2016

MissTas

Mn101186 skriver:

Skal du ikke regne din termin ud fra din første dsg i sidste mens?? Det gjorde min sygeplejerske for mig nemlig, så er lidt forvirret nu 

Jeg har altid haft ureglmæssig blødning og ved derfor ikke helt hvornår jeg havde min sidste mens første dag. Og da jeg havde ægløsning D. 13 (positiv æl test) så har jeg regnet termin derfra, altså at sidste mens første dag så er 14 dage fra den 13. Hvis du forstår .. 

Anmeld Citér

10. april 2016

MissTas

Mn101186 skriver:

Min mave ser i dag sådan ud 6+0, så sys jo også den er stor allerede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. april 2016

Mn101186

MissTas skriver:

Min mave ser i dag sådan ud 6+0, så sys jo også den er stor allerede 

Den er da virkelig stor �� Hvordan gemmer du den?? 

Jeg har dog regnet ud ud efter sidste mens, så i princippet er jeg slet ikke så langt som dig �� Hvis jeg regner efter æl er jeg kun 3 uger henne.. 

Anmeld Citér

10. april 2016

MissTas

Mn101186 skriver:

Den er da virkelig stor �� Hvordan gemmer du den?? 

Jeg har dog regnet ud ud efter sidste mens, så i princippet er jeg slet ikke så langt som dig �� Hvis jeg regner efter æl er jeg kun 3 uger henne.. 

Også derfor jeg tænker at jeg reelt kan være lidt længere henne men må lægen vurderer når jeg skal til 8 ugers undersøgelse  

Anmeld Citér

10. april 2016

Mn101186

MissTas skriver:

Også derfor jeg tænker at jeg reelt kan være lidt længere henne men må lægen vurderer når jeg skal til 8 ugers undersøgelse  

Ja det må han da �� Tænker lægen måske sender dig til scanning for at se ��

Anmeld Citér

10. april 2016

MissTas

Mn101186 skriver:

Ja det må han da �� Tænker lægen måske sender dig til scanning for at se ��

Tror jeg ringer til ham i morgen og hører .. For blodprøver og sådan skal jo tages i uge 8 for at ku bruges til nf scanning, så jo også ret vigtigt i forhold til det tænker jeg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.