Endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
21 svar
10 synes godt om
7. april 2016

MissTas

Hej  

ved at være længe siden jeg har været aktiv her på siden, men nu er jeg tilbage en gang imellem. Vi venter os endelig nr. 2 efter halvandet års kamp! Vi vidste godt det kunne blive svært, da jeg for 4 år siden blev kronisk syg og får daglig medicin, men det lykkedes Vi har i forvejen en datter på 4 år og hun er så stolt og glæder sig helt vildt til at blive storesøster! Har fået bekræftet graviditeten ved lægen og skulle ifølge min ægløsning være 5+4 i dag skal til første lægeundersøgelse i slutningen af denne måned når jeg er 8+3 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2016

Kay

Stort tillykke 

Jeg kan huske dig fra i prøvede at lave jeres første  du blev gravid nogle måneder Før end jeg gjorde 

Anmeld Citér

7. april 2016

MissTas

Kan også huske dig  hvor sjovt! Hehe. Har i fået flere siden? 

Anmeld Citér

8. april 2016

HelenaJ

MissTas skriver:

Hej  

ved at være længe siden jeg har været aktiv her på siden, men nu er jeg tilbage en gang imellem. Vi venter os endelig nr. 2 efter halvandet års kamp! Vi vidste godt det kunne blive svært, da jeg for 4 år siden blev kronisk syg og får daglig medicin, men det lykkedes Vi har i forvejen en datter på 4 år og hun er så stolt og glæder sig helt vildt til at blive storesøster! Har fået bekræftet graviditeten ved lægen og skulle ifølge min ægløsning være 5+4 i dag skal til første lægeundersøgelse i slutningen af denne måned når jeg er 8+3 

Hjertelig tillykke, søde.

Så kan vi følges igen 

Anmeld Citér

8. april 2016

MissTas

HelenaJ skriver:

Hjertelig tillykke, søde.

Så kan vi følges igen 

Ej hvor hyggeligt hvor langt er du? 

Anmeld Citér

9. april 2016

HelenaJ

MissTas skriver:

Ej hvor hyggeligt hvor langt er du? 

Helt vildt hyggeligt. 

Jeg er 9+0 idag. Dig?

Anmeld Citér

9. april 2016

hautecouture

MissTas skriver:

Hej  

Kæmpe stort tillykke 

Anmeld Citér

9. april 2016

MissTas

HelenaJ skriver:

Helt vildt hyggeligt. 

Jeg er 9+0 idag. Dig?

Hvor skønt jeg er 5+6 i dag 

Anmeld Citér

9. april 2016

MissTas

hautecouture skriver:

Kæmpe stort tillykke 

Tusind tak for det, det er så dejligt 

Anmeld Citér

9. april 2016

HelenaJ

MissTas skriver:

Hvor skønt jeg er 5+6 i dag 

Ej hvor dejligt. Så er vi jo næsten lige langt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.