Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
ved at være længe siden jeg har været aktiv her på siden, men nu er jeg tilbage en gang imellem. Vi venter os endelig nr. 2 efter halvandet års kamp! Vi vidste godt det kunne blive svært, da jeg for 4 år siden blev kronisk syg og får daglig medicin, men det lykkedes Vi har i forvejen en datter på 4 år og hun er så stolt og glæder sig helt vildt til at blive storesøster! Har fået bekræftet graviditeten ved lægen og skulle ifølge min ægløsning være 5+4 i dag skal til første lægeundersøgelse i slutningen af denne måned når jeg er 8+3
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke
Jeg kan huske dig fra i prøvede at lave jeres første du blev gravid nogle måneder Før end jeg gjorde
Kan også huske dig hvor sjovt! Hehe. Har i fået flere siden?
MissTas skriver: Hej ved at være længe siden jeg har været aktiv her på siden, men nu er jeg tilbage en gang imellem. Vi venter os endelig nr. 2 efter halvandet års kamp! Vi vidste godt det kunne blive svært, da jeg for 4 år siden blev kronisk syg og får daglig medicin, men det lykkedes Vi har i forvejen en datter på 4 år og hun er så stolt og glæder sig helt vildt til at blive storesøster! Har fået bekræftet graviditeten ved lægen og skulle ifølge min ægløsning være 5+4 i dag skal til første lægeundersøgelse i slutningen af denne måned når jeg er 8+3
Hjertelig tillykke, søde.
Så kan vi følges igen
HelenaJ skriver: Hjertelig tillykke, søde. Så kan vi følges igen
Ej hvor hyggeligt hvor langt er du?
MissTas skriver: Ej hvor hyggeligt hvor langt er du?
Helt vildt hyggeligt.
Jeg er 9+0 idag. Dig?
Kæmpe stort tillykke
HelenaJ skriver: Helt vildt hyggeligt. Jeg er 9+0 idag. Dig?
Hvor skønt jeg er 5+6 i dag
hautecouture skriver: Kæmpe stort tillykke
Tusind tak for det, det er så dejligt
MissTas skriver: Hvor skønt jeg er 5+6 i dag
Ej hvor dejligt. Så er vi jo næsten lige langt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128