Rulleskøjter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2016

Loa

serinasmor skriver:

Følger med  

Frøken herhjemme har ønsket dig rulleskøjter siden hun var 2,5  men nu er det vist ved at være tid  Nu vil jeg tro hun er stor nok  

måske som storesøster gave (det er ulempen ved at have fødselsdag i januar - det er ikke oplagt at købe rulleskøjter der ) 

Alle i nabolaget suser rundt på dem, så hun vil jo sååååå gerne også

Kan bare SLET ikke forestille mig hvad der er bedst/sjovest/nemmest for dem at bruge, side by side eller in-liners.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2016

Joan ( Smallie )

Hvis du er meget i trivel kan man jo købe dem der kan laves til 3 hjulet ved intet om hvordan de er men det er jo en mulighed.

Anmeld Citér

7. april 2016

serinasmor

Loa skriver:

Alle i nabolaget suser rundt på dem, så hun vil jo sååååå gerne også

Kan bare SLET ikke forestille mig hvad der er bedst/sjovest/nemmest for dem at bruge, side by side eller in-liners.

Jeg har heller ingen idé men kan da godt forstå hun vil være med alle de andre   

Anmeld Citér

7. april 2016

Mortil2+

Mine ældste pige på 10 år, har inliners - det fungere super, hun har haft dem i to år - og hun elsker dem.

Min mindste har side-by-side (hun fik også hendes for 2 år siden) og i dag passer det hende bestemt ikke, at de ikke er inliners som søsters. Det kan de dog godt laves om til - så jeg må i gang :-) For hun kan sagtens stå på storesøsters.

Det gælder jo bare om, at iklæde dem med alverdens beskyttere, og så lige være med til at holde i hånd - så skal det nok gå :-)

Held og lykke og god weekend....

Anmeld Citér

7. april 2016

Lenchick

https://www.skatepro.dk/301-13240.htm

Freya på snart 5 fik sidste sommer (hun var 4) et par side by side netop fra Skatepro. De er lidt dyrere, end feks i Bilka, men der er kæmpe kvalitetsforskel!

Hendes fødder voksede 2 størrelser siden sidste sommer, så jeg er glad for rulleskøjtene kan justeres i længden. 

Hun drøner rundt og er ligeglad med nabobørnenes inliners. 

Vi fik en lignende model til dem jeg linker til i str 30,5-34 og Freya passede dem sidste år da hendes skostr var 29-30.

Nu er hun i 31-32 og passer dem stadig. 

Anmeld Citér

7. april 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea har haft dem fra Bilka, hvor du selv ka bestemme om de sku være inlineres eller om de sku ha 2 hjul bagerst og 1 hjul foran. 

Hun startede med 2 hjul bagerst og 1 hjul foran, og efter ca 6 mdr'er blev de lavet til inlineres. De ka justeres i længden, og har fungeret upåklageligt. Nu har alberte på 3,9 arvet dem og hun elsker dem.

Thea har så fået nye fra BR, som også ka justeres mellem str 31-35. 

De lære det hurtigt. Vh stine

Anmeld Citér

8. april 2016

LLT.

Loa skriver:

Har jeres 5-6 årige rulleskøjter?

Hvis ja, er det så in-liners eller side by side?

Og hvor har i købt dem...?

Overvejer nemlig nogle til Isabella i fødselsdagsgave, men aner ikke hvilke der er bedst og hvor de er i god kvalitet men uden at koste en formue..

Lærke får nogen i 6 års fødselsdags gave på mandag, det er inliners fandt nogen i BR til en ok pris som manden sagde var en god kvalitet til den størrelse

Anmeld Citér

8. april 2016

FrkLarsen

Loa skriver:

Har jeres 5-6 årige rulleskøjter?

Hvis ja, er det så in-liners eller side by side?

Og hvor har i købt dem...?

Overvejer nemlig nogle til Isabella i fødselsdagsgave, men aner ikke hvilke der er bedst og hvor de er i god kvalitet men uden at koste en formue..

Halløj  

Her hjemme  startede vi med rulleskøjter for 1 uge siden. Emilie fylder 6 til August. 

Hun ELSKER dem, og så er det jo dejligt at hun kan rulle i børnehave som kun ligger 200 m væk fra vores bolig  

Emilie har et par hallo Kitty som er "3 hjulet", 1 foran og to side-by-side bagpå. 

De er købt i fætter br 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. april 2016

GrønStjerne

Herhjemme har vi inliners fra Føtex. De kostede 300 kr, kan indstilles i størrelsen, og er fin til det moderate brug vi har herhjemme. Når hun bliver større tænker jeg vi kan kigge på nogle dyrere.

Jeg så i øvrigt at Bilka har nogle med 30 % rabat denne uge, dvs. 205-210 kr for et par der kan indstilles, så hvis det skal afprøves er det i hvert fald en beskeden pris

Anmeld Citér

11. april 2016

MissTas

FrkLarsen skriver:

Halløj  

Her hjemme  startede vi med rulleskøjter for 1 uge siden. Emilie fylder 6 til August. 

Hun ELSKER dem, og så er det jo dejligt at hun kan rulle i børnehave som kun ligger 200 m væk fra vores bolig  

Emilie har et par hallo Kitty som er "3 hjulet", 1 foran og to side-by-side bagpå. 

De er købt i fætter br 

De ser så fine ud .. Men kan også laves til inliners, ikk? Har nemlig kigget på disse til min datter på 4 år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.