Rulleskøjter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.886 visninger
21 svar
13 synes godt om
7. april 2016

Loa

Har jeres 5-6 årige rulleskøjter?

Hvis ja, er det så in-liners eller side by side?

Og hvor har i købt dem...?

Overvejer nemlig nogle til Isabella i fødselsdagsgave, men aner ikke hvilke der er bedst og hvor de er i god kvalitet men uden at koste en formue..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2016

serinasmor

Loa skriver:

Har jeres 5-6 årige rulleskøjter?

Hvis ja, er det så in-liners eller side by side?

Og hvor har i købt dem...?

Overvejer nemlig nogle til Isabella i fødselsdagsgave, men aner ikke hvilke der er bedst og hvor de er i god kvalitet men uden at koste en formue..

Følger med  

Frøken herhjemme har ønsket dig rulleskøjter siden hun var 2,5  men nu er det vist ved at være tid  Nu vil jeg tro hun er stor nok  

måske som storesøster gave (det er ulempen ved at have fødselsdag i januar - det er ikke oplagt at købe rulleskøjter der ) 

Anmeld Citér

7. april 2016

Joan ( Smallie )

Jeg står rigtig meget på rulleskøjter, side by side. Så der er en self min datter også har sådan nogen. De fleste børn står på inliners for det er det man kan få men hvis du kigger inde på Skatepro.dk har de super godt udvalg også rulleskøjter der vokser i str med ungerne og de har alt beskyttelse der skal bruges til det også. De har super service både i butik og overnettet. 

Anmeld Citér

7. april 2016

Loa

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg står rigtig meget på rulleskøjter, side by side. Så der er en self min datter også har sådan nogen. De fleste børn står på inliners for det er det man kan få men hvis du kigger inde på Skatepro.dk har de super godt udvalg også rulleskøjter der vokser i str med ungerne og de har alt beskyttelse der skal bruges til det også. De har super service både i butik og overnettet. 

Har du en fornemmelse af hvad børnene står bedst på?

Jeg ville umiddelbart tro side by side, men alle i nabolaget har in-lineres, så man ved jo næsten ikke om hun bliver "udenfor" hvis hun får de andre  

Anmeld Citér

7. april 2016

Fremad

her var det in liners der var et hit... hun havde mega dårlig balance men det havde intet at sige.. hun rullede der ud ad...

hun havde nogle man kunne indstille i str, de var egentlig ok, mener de var fra bilka måske... 

Anmeld Citér

7. april 2016

Joan ( Smallie )

Loa skriver:

Har du en fornemmelse af hvad børnene står bedst på?

Jeg ville umiddelbart tro side by side, men alle i nabolaget har in-lineres, så man ved jo næsten ikke om hun bliver "udenfor" hvis hun får de andre  

Mine får ikke lov at så på andet end sude by side mendet har noget at gøre med deres knæ vinkel og at jeg bedre kan lære fra mig  for jeg kan ikke stå på inliner fordi jeg har dårlig knæ og vinklen bliver forkert ,

Men min erlig mening er joside by side er bedst men hun bl måske også skille sig ud fordi hun er den eneste der har det. Syntes du skal snakke med hende om det og se hvad hun gerne selv vil have

Anmeld Citér

7. april 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Begge mine børn på 7 år og 8 1/2 år har rulleskøjter med inliner på. Det har de haft et par år. Det er blevet super gode til, at stå på dem. Så det var en rigtig god fødselsdagsgave

Anmeld Citér

7. april 2016

Loa

MoarHvidovre skriver:

Begge mine børn på 7 år og 8 1/2 år har rulleskøjter med inliner på. Det har de haft et par år. Det er blevet super gode til, at stå på dem. Så det var en rigtig god fødselsdagsgave

Hvad str har i så valgt i forhold til deres normale str.?

Kan se skøjterne tit hedder 28-31, 31-35 osv...

Anmeld Citér

7. april 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Loa skriver:

Hvad str har i så valgt i forhold til deres normale str.?

Kan se skøjterne tit hedder 28-31, 31-35 osv...

Hvis hun bruger str. 31 ville jeg vælge dem som hedder 31-35. Det er den yderste skal man kan justere, så hun kan sagtens passe dem i den størrelse

Anmeld Citér

7. april 2016

Loa

Joan ( Smallie ) skriver:

Mine får ikke lov at så på andet end sude by side mendet har noget at gøre med deres knæ vinkel og at jeg bedre kan lære fra mig  for jeg kan ikke stå på inliner fordi jeg har dårlig knæ og vinklen bliver forkert ,

Men min erlig mening er joside by side er bedst men hun bl måske også skille sig ud fordi hun er den eneste der har det. Syntes du skal snakke med hende om det og se hvad hun gerne selv vil have

Ja det er nok ikke den bedste ting at lave som surprise-gave.

Kunne jo godt tænke mig at hun prøvede dem også og følte hvad der var bedst...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.