uiu - pergotime hormon behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2016

Baby16

C85 skriver:

Heller ikke her desværre.  3 mislykkedes forsøg, så nu venter vi på IVF. 

Det jeg ked af at høre. De to andre forsøg har været med ægløsningssprøjte og insemination. Denne gang er det med pergotime + ægløsningssprøjte. Har mistet håbet tror også vi ender i ivf. 

Held og lykke. Er der ikk lang vente tid på ivf? - hvis det selvfølgelig er på hospitalet i skal have behandlingen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2016

Baby16

Newgirl. skriver:

desværre ikk

Åhh.. Ja nu må det meget gerne blive jeres tur ☺️ Håber det bedste for dig

Det er vores 3. forsøg, men jeg har bare haft det så skidt selvom jeg har prøvet og undgå alle dårlige tanker er det ikk lige til og styrer mine følelser

Anmeld Citér

10. april 2016

Baby16

Heller ikke her. 

Synes ikke godt om

Anmeld Citér

10. april 2016

Baby16

Chellie skriver:

Her lykkedes det mod forventning i første forsøg med IUI, Pergotime, Gonal F og Ovitrelle.. Vores lille pige er to en halv uge gammel idag 

Årh hvor dejligt og høre. Tillykke med jeres datter ����

Ønsker også det bedste for alle som prøver. Det er en svær periode for mig lige nu.. 

Anmeld Citér

10. april 2016

Baby16

Kærlighedogkildevand skriver:

Desværre ikke nej. Var gennem 4 mislykkede forsøg 

Der lyder ikke så godt. Det jeg ked af at høre. Skal i så videre til ivf ?

Anmeld Citér

10. april 2016

Mortil2piger18

Baby16 skriver:

Der lyder ikke så godt. Det jeg ked af at høre. Skal i så videre til ivf ?

Ja fik taget æg ud i fredags 

Anmeld Citér

10. april 2016

C85

Baby16 skriver:

Det jeg ked af at høre. De to andre forsøg har været med ægløsningssprøjte og insemination. Denne gang er det med pergotime + ægløsningssprøjte. Har mistet håbet tror også vi ender i ivf. 

Held og lykke. Er der ikk lang vente tid på ivf? - hvis det selvfølgelig er på hospitalet i skal have behandlingen. 

Jo der er desværre ret lang ventetid på IVF. Vi er henvist til RH (blev det her i slutningen af marts) og har først fået en tid i midten af november. 

Min kæreste og jeg har talt om, hvorvidt vi skal fortsætte med iui indtil da, men jeg har nok - ligesom dig - mistet troen på det. Jeg synes det er enormt hårdt og jeg kan få tankerne om, at det aldrig kommer til at lykkes os at få et barn. Puha det er slet ikke sjovt.

Vi har nu besluttet, at holde nogle måneders pause fra behandling og så måske prøve iui 1-2 gange mere inden IVF. Jeg kan simpelthen ikke gå igennem det her hver måned, føler mit liv kommer til kun at dreje sig om det, og så fylder det simpelthen for meget. Håber dermed at jeg kan få det lidt på afstand og så krydser jeg fingre for, at IVF kommer til at virke for os! 

Håber det snart lykkes for jer.

Anmeld Citér

10. april 2016

Baby16

C85 skriver:

Jo der er desværre ret lang ventetid på IVF. Vi er henvist til RH (blev det her i slutningen af marts) og har først fået en tid i midten af november. 

Min kæreste og jeg har talt om, hvorvidt vi skal fortsætte med iui indtil da, men jeg har nok - ligesom dig - mistet troen på det. Jeg synes det er enormt hårdt og jeg kan få tankerne om, at det aldrig kommer til at lykkes os at få et barn. Puha det er slet ikke sjovt.

Vi har nu besluttet, at holde nogle måneders pause fra behandling og så måske prøve iui 1-2 gange mere inden IVF. Jeg kan simpelthen ikke gå igennem det her hver måned, føler mit liv kommer til kun at dreje sig om det, og så fylder det simpelthen for meget. Håber dermed at jeg kan få det lidt på afstand og så krydser jeg fingre for, at IVF kommer til at virke for os! 

Håber det snart lykkes for jer.

Ventetiden �� Det er møg hamrende irriterende!!! Andre lande går man altså bare videre måneden efter altså til ivf... Bliver sur og ked over det samtidig med ventetiden.

Tak, anerkendelse hjælper. Jeg har det også ligesom dig, syntes alt handler om min behandling jeg kan ikk komme videre med noget som helst.... Har haft en slem weekend, har grædt 6 timer i går non stop uden en rimelig grund. pga hormon piller... 

Sidste forsøg også skal vi også vente på ivf behandling. Håber virkelig den er der denne gang endda med tvillinger hvilket jeg ikk ville... 

Ønsker også det bedste for jer. Ja, nu må vi bare forsætte og gå videre, med tiden lindre smerten vel... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.