Baby16 skriver:
Det jeg ked af at høre. De to andre forsøg har været med ægløsningssprøjte og insemination. Denne gang er det med pergotime + ægløsningssprøjte. Har mistet håbet
tror også vi ender i ivf.
Held og lykke. Er der ikk lang vente tid på ivf? - hvis det selvfølgelig er på hospitalet i skal have behandlingen.
Jo der er desværre ret lang ventetid på IVF. Vi er henvist til RH (blev det her i slutningen af marts) og har først fået en tid i midten af november. 
Min kæreste og jeg har talt om, hvorvidt vi skal fortsætte med iui indtil da, men jeg har nok - ligesom dig - mistet troen på det. Jeg synes det er enormt hårdt og jeg kan få tankerne om, at det aldrig kommer til at lykkes os at få et barn. Puha det er slet ikke sjovt.
Vi har nu besluttet, at holde nogle måneders pause fra behandling og så måske prøve iui 1-2 gange mere inden IVF. Jeg kan simpelthen ikke gå igennem det her hver måned, føler mit liv kommer til kun at dreje sig om det, og så fylder det simpelthen for meget. Håber dermed at jeg kan få det lidt på afstand og så krydser jeg fingre for, at IVF kommer til at virke for os! 

Håber det snart lykkes for jer.
Anmeld
Citér