uiu - pergotime hormon behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
17 svar
1 synes godt om
6. april 2016

Baby16

Hej allesammen

Jeg vil bare høre om der er nogle, som er blevet gravid med hormon behandling?? Det er vores 3. forsøg med uiu - pergotime tabletter + ovitrelle ægløsningssprøjte. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

123.

Baby16 skriver:

Hej allesammen

Jeg vil bare høre om der er nogle, som er blevet gravid med hormon behandling?? Det er vores 3. forsøg med uiu - pergotime tabletter + ovitrelle ægløsningssprøjte. 

desværre ikk

Anmeld Citér

7. april 2016

Mortil2piger18

Desværre ikke nej. Var gennem 4 mislykkede forsøg 

Anmeld Citér

7. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Baby16 skriver:

Hej allesammen

Heller ikke her. 

Anmeld Citér

7. april 2016

Chellie

Her lykkedes det mod forventning i første forsøg med IUI, Pergotime, Gonal F og Ovitrelle.. Vores lille pige er to en halv uge gammel idag 

Anmeld Citér

7. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

Ja - to gange i to forsøg på Pergotime og Ovitrelle (dog med "hjemmearbejde" fremfor insemination)... desværre endte begge graviditeter dårligt - men dette var ikke behandlingens skyld...

Anmeld Citér

7. april 2016

C85

Heller ikke her desværre.  3 mislykkedes forsøg, så nu venter vi på IVF. 

Anmeld Citér

7. april 2016

Krydserfingre

Baby16 skriver:

Hej allesammen

Jeg er 27 uger henne med en baby lavet på hormoner. Fik pergotime i 5 dage og ægløsnkngs sprøjte. Men ikke med insemination - vi havde bare sex hjemme. 2 gang lykkedes det.

Anmeld Citér

10. april 2016

Baby16

desværre ikk

øvvv ����

Anmeld Citér

10. april 2016

Baby16

desværre ikk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.