60-års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2016

striber

Jeg synes det er et fint alternativ I er kommet med. Ja det er tidligt at gå, men så kommer alle med og fejre hende. 

Jeg tror vi havde valgt samme model, hvis vi ikke kunne finde børnepasning. Måske bare trukket den lidt længere. Vi har før været afsted, hvor vi først er kørt ved 22-23 tiden. Ja ungerne har været trætte, men de har ikke været umulige. De har så været trætte dagen efter, men det er jo heller ikke noget man gør hver uge

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

"Anarkisten"

De3Guldklumper skriver:

Også jeres dagpleje mor eller en pædagog i børnehaven/vuggestuen, nabo pigen eller måske fra en mødregruppe 

Hmm...måske mor jer bare kom med en dårlig undskyldning fordi hun aldrig har jagt barnepige på børnene, udover deres mormors og morfar 

Anmeld Citér

6. april 2016

"Anarkisten"

Tak for jeres input piger  Kan godt fornemme at jeg måske bare skal prøve at slappe lidt af og se hvad der sker. Er bare VILDT dårlig til at "ikke-planlægge", men vil helt sikkert prøve. 

Anmeld Citér

6. april 2016

modesty

Mine forældre holder 60-års fødselsdag til sommer og vi skal selvfølgelig med. Min mand og jeg og vores 2 drenge på 6 og 3.

Festen er til aften og det giver jo lidt udfordringer mht. drengenes sovetid. Vi har altid overholdt deres sovetid, uanset om det så har været jul, nytår eller andet.

Min mor, især, syntes vi bare skal lade drengene tumle rundt til de falder om og så putte dem op på vores hotelværelse, evt. bare lade dem sove hvor vi er (der er inviteret 88).

Det er vi så slet ikke med på. Vi har mere eller mindre besluttet, at min mand tager hjem med ungerne, senest kl. 21 og så bliver jeg, sammen med min bror og overnatter på hotellet.

Min mand er helt med på planen og vil egentlig helst "være fri" for festen, så han vil gerne hjem på det tidspunkt. Har sagt det til mine forældre og min mor var ikke helt tilfreds, men tror måske hun endte med at acceptere vores beslutning.

Hvad tænker i og hvad har gjort i samme situation?

Jeg tænker at jeres børn selvfølgelig sagtens kunne feste til de segnede (eller blive lagt når I vurderede det) og blive puttet hvor I var. Men at det er jeres beslutning, og det vigtigste er vel at du bliver.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.