ÆL - har den været positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2016

pb2017

Årgangs Mor skriver:

Virker mystisk for LH har en stigning og en fældning igen, alt sammen indenfor 1-2 døgn og når LH topper kommer æl. Personlig erfaring er dog her at de strimler lidt viser som vinden blæser, var negative på æl og positive når jeg ikke havde æl, imens er digitale fra CB altid har givet mig korrekt svar. Tog begge dele imens jeg også gik til scanninger så kunne se resultatet der  

Her er mine teste fra sidste måned  Derefter havde jeg en 2-3 dage, hvor mine teste så præcis ud, som dem på billedet i starten af opslaget  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2016

pb2017

Denutålmodige skriver:

Altså min test kunne jeg næsten ikke se noget på, men kunne se lidt så jeg smuttede til lægen og den var der

Okay - kunne lægen forklare hvorfor?  

På billedet ovenover, kan du se mine teste fra sidste måned - så ved jeg kan få en positiv test 

Anmeld Citér

5. april 2016

Kløver

pb2016 skriver:

Her er mine teste fra sidste måned  Derefter havde jeg en 2-3 dage, hvor mine teste så præcis ud, som dem på billedet i starten af opslaget  

Nu ved jeg ikke hvor lang tid over du har kunnet teste, men ja den sidste er positiv, men hvis du selv mener at kende svaret, hvorfor så spørge  

Anmeld Citér

5. april 2016

pb2017

Årgangs Mor skriver:

Nu ved jeg ikke hvor lang tid over du har kunnet teste, men ja den sidste er positiv, men hvis du selv mener at kende svaret, hvorfor så spørge  

I sidste måned testede jeg fra omkring CD10 til CD20 ca  

Hehe ja, tror jeg søgte nogle, som havde prøvet det samme  

Anmeld Citér

5. april 2016

Kløver

pb2016 skriver:

I sidste måned testede jeg fra omkring CD10 til CD20 ca  

Hehe ja, tror jeg søgte nogle, som havde prøvet det samme  

Jeg har før fået positive teste op til 10 dage efter æl på strimlerne, hos mig er de bare meget upålidelige, ved ikke om de måske slår ud på andre ting som feks den øgede østrogen produktion som også finder sted omkring æl 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.