ÆL - har den været positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
14 svar
1 synes godt om
5. april 2016

pb2017

Jeg har en cyklus der svinger mellem 28-35 dage, sidst havde jeg ÆL på CD18. Jeg testede lørdag morgen (første test på billedet), og den var tæt på positiv. Lørdag aften (CD11) og søndag (CD12) havde jeg kraftige smerter i venstre side, som bestemt føltes som ÆL-smerter! Siden er mine tests blevet svagere. Tænker jeg havde fået en positiv test fredag, hvis jeg havde testet der? Hvad tænker i? 

Sidste test på billedet er fra i morges. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2016

pb2017

Glemte billedet! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. april 2016

Kløver

pb2016 skriver:

Jeg har en cyklus der svinger mellem 28-35 dage, sidst havde jeg ÆL på CD18. Jeg testede lørdag morgen (første test på billedet), og den var tæt på positiv. Lørdag aften (CD11) og søndag (CD12) havde jeg kraftige smerter i venstre side, som bestemt føltes som ÆL-smerter! Siden er mine tests blevet svagere. Tænker jeg havde fået en positiv test fredag, hvis jeg havde testet der? Hvad tænker i? 

Der er ikke noget som hedder tæt på, Enter er den negativ eller positiv, da LH stigning kommer ret hurtigt og falder ret hurtigt igen synes ikke nogen af dem er positive 

Anmeld Citér

5. april 2016

Bshizzle

pb2016 skriver:

Mange vil nok sige at de er negative... 

Men jeg har selv de samme test og mine var aldrig HELT positive! 

Men min ÆL var der.. Og den var ikke lige så tydelig som den alm streg.. Men præcis som din test som er mest tydelig..  

Anmeld Citér

5. april 2016

pb2017

Der er ikke noget som hedder tæt på, Enter er den negativ eller positiv, da LH stigning kommer ret hurtigt og falder ret hurtigt igen synes ikke nogen af dem er positive 

Anmeld Citér

5. april 2016

pb2017

Bshizzle skriver:

Mange vil nok sige at de er negative... 

Men jeg har selv de samme test og mine var aldrig HELT positive! 

Men min ÆL var der.. Og den var ikke lige så tydelig som den alm streg.. Men præcis som din test som er mest tydelig..  

Ja, de er alle negative - det er jeg godt klar over  Jeg havde sidste måned nogle ligeså "tydelige" teststreger lige inden og lige efter ÆL (som den fra lørdag på billedet). Imellem dem havde jeg en helt klar positiv, hvor teststregen kom MED DET SAMME og den blev meget tydeligere end kontrolstregen  

Jeg har derfor også en kraftig fornemmelse af, at jeg havde fået en positiv test fredag, hvis jeg havde testet der 

Anmeld Citér

5. april 2016

pb2017

pb2016 skriver:

Min mobil driller 

Jeg har erfaring med, at mine ÆL-teste har svage teststreger op til ÆL, hvor der kommer en helt positiv test og hvorefter teststregerne bliver svagere - ligesom på billedet. Derfor jeg også tror, jeg kunne have fået en positiv test fredag, hvis jeg havde testet der  Er godt klar over, at ingen af testene på billedet er positive 

Anmeld Citér

5. april 2016

pb2017

pb2016 skriver:

Ja, de er alle negative - det er jeg godt klar over  Jeg havde sidste måned nogle ligeså "tydelige" teststreger lige inden og lige efter ÆL (som den fra lørdag på billedet). Imellem dem havde jeg en helt klar positiv, hvor teststregen kom MED DET SAMME og den blev meget tydeligere end kontrolstregen  

Jeg har derfor også en kraftig fornemmelse af, at jeg havde fået en positiv test fredag, hvis jeg havde testet der 

Det går godt - tror jeg skal tidligt i seng  

Får ikke så tydelige teststreger inden ÆL, kun lige efter, hvor jeg kan følge "faldet" af LH  Så testene på billedet ligner dem jeg plejer at få efter ÆL - jeg synes bare den er rigtig tidlig på den! 

Anmeld Citér

5. april 2016

Denutålmodige

Altså min test kunne jeg næsten ikke se noget på, men kunne se lidt så jeg smuttede til lægen og den var der

Anmeld Citér

5. april 2016

Kløver

pb2016 skriver:

Det går godt - tror jeg skal tidligt i seng  

Får ikke så tydelige teststreger inden ÆL, kun lige efter, hvor jeg kan følge "faldet" af LH  Så testene på billedet ligner dem jeg plejer at få efter ÆL - jeg synes bare den er rigtig tidlig på den! 

Virker mystisk for LH har en stigning og en fældning igen, alt sammen indenfor 1-2 døgn og når LH topper kommer æl. Personlig erfaring er dog her at de strimler lidt viser som vinden blæser, var negative på æl og positive når jeg ikke havde æl, imens er digitale fra CB altid har givet mig korrekt svar. Tog begge dele imens jeg også gik til scanninger så kunne se resultatet der  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.