Endnu ikke blefri datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min datter var 3 år og 3 mdr. før, at hun smed bleen - så gjorde hun det både dag og nat i løbet af en uge.

Hun havde INGEN interesse i, at ville smide den og vi gjorde også alle mulige ting. Men da vi stoppede med, at prøve, så kom det helt af sig selv.

Jeg ville sige til dem som kommenterede på din datter, at det skulle stoppe NU!

Held og lykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg har ingen viden om alder og blefrihed - men jeg havde meget kraftigt frabedes mig svigermors upassende indblanding og bedt hende passe sin egen butik.

Enten havde jeg selv ringet eller taget fat i hende, alternativt måtte manden ved næstkommende lejlighed bede dem at blande sig udenom ting der helt tydeligt ikke vedkommer dem. Særligt når de siger det direkte til jeres lille pige, synes jeg at I har pligt til at sikre at de ikke overskrider hendes grænser og gør hende forlegen...

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Hej alle Mange tak for jeres svar. 

Vi sætter "pottetræningen" på pause og og venter til at datteren selv viser interesse. Det ville være synd at presse hende.

Mht. til farmor og farfar. Min kæreste kører forbi dem i morgen og snakker med dem. Jeg håber at de forstår at de bare skal blande sig helt uden om.

Igen; tusind tak for jeres svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.